قبل از باز کردن، جزئیات پردازنده، دوربین و صفحه نمایش Realme 9i را توضیح دهید


طبق شایعات، رایلی گوشی هوشمند Realme 9i را در ژانویه 2022 در سراسر جهان عرضه خواهد کرد. هفته گذشته، ThePixel.vn رندرهای مفهومی مبتنی بر Realme 9i را به اشتراک گذاشت. امروز این مجله مشخصات فنی اصلی گوشی هوشمند را منتشر کرد.

به گزارش Gizmocchina، این نشریه ویتنامی از منبع خود ادعا کرد که Realme 9i را از اسنپدراگون 680 خریداری کرده است، یک تراشه 6 نانومتری با اتصال 4G LTE. مزایا، استفاده کنید. اگر با این پردازنده آشنایی ندارید، باید بگوییم که اسنپدراگون 680 تراشه جدیدی است که با اسنپدراگون 480 پلاس، اسنپدراگون 695 و اسنپدراگون عرضه می شود. 778G Plus معرفی شد.

چان، یکی از مخترعان دنیای فناوری، ادعا می کند که Realme 9i دارای پنل LCD است. روشن است فرکانس به روز رسانی Full HD + و 90 هرتز. وی افزود: این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. رندرهای منتشر شده نشان می دهد که طراحی این گوشی هوشمند از پرچمدار Realme GT Neo2 الهام گرفته شده است.

مقاله مرتبط:

با انتشار این تصاویر مشخص شد که صفحه نمایش Realme 9i دارای سوراخی است که دوربین سلفی دستگاه در آن قرار دارد. برای امنیت، انتظار می رود از یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی هوشمند جدید رایلی استفاده شود. در پنل پشتی نیز شاهد دوربین سه گانه هستیم.

طبق شایعات، چهار مدل از سری Realme 9 وجود دارد: Realme 9، Realme 9i، Realme 9 Pro و Realme 9 Pro +. این احتمال وجود دارد که این شرکت در ماه های ژانویه و فوریه برای ارائه چهار مدل ارائه دهد. گزارش ها نشان می دهد که Realme 9i دارای شماره مدل RMX3941 است، در حالی که شماره مدل RMX3392 / RMX3393 با Realme 9 Pro + مرتبط است.

در این ماه، سازنده چینی Realme GT 2 Pro را با نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 معرفی خواهد کرد. انتظار می رود این دستگاه به صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + با نرخ تازه سازی قدیمی 120 هرتز، سه دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قدرت UltraDart سریع مجهز شود. پیشنهاد.

دیدگاهتان را بنویسید