بیست و چهار معلم به عنوان سفیران پروژه ناسا انتخاب شدند



بیست و چهار معلم از ایالت های مختلف آمریکا به عنوان سفیران پروژه ناسا انتخاب شده اند تا آموزش اخترفیزیک خود را تغییر دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبر فوری، موسسه SETI 24 معلم از 13 ایالت آمریکا را به عنوان سفیران پروژه AAA ناسا انتخاب کرده است. AAA یک برنامه توسعه حرفه ای برای معلمان علوم به منظور بهبود آموزش علوم و افزایش یادگیری و مشارکت دانش آموزان است. برنامه AAA شامل معلمان دبیرستان های محلی، دبیرستان ها و کالج ها می شود.

مدرسان پروژه AAA در مراکز تحقیقاتی نجومی ناسا، مانند رصدخانه استراتوسفر نجومی فروسرخ (SOFIA) یا جسم تلسکوپ فروسرخ (IRTF) یک هفته آموزش در زمینه اخترفیزیک و علوم سیاره ای برگزار می کنند.

پس از آموزش، آنها مفاهیم برنامه درسی را به برنامه درسی توسعه یافته توسط موسسه SETI آموزش می دهند که آن را به تحقیقات ناسا مرتبط می کند. مشاوران آموزش و پرورش تأثیر این برنامه درسی تخصصی را بر مشارکت دانش آموزان ارزیابی می کنند. ارزیابی های گذشته برنامه AAA پیشرفت های آماری قابل توجهی را در یادگیری و مشارکت معلمان در برنامه نشان داده است.

از سال 2011، برنامه AAA با بودجه ناسا ده ها هزار دانش آموز را از طریق تجربه و آموزش معلمان خود شگفت زده کرده است. مدیر پروژه AAA گفت: “این برنامه به SETI اجازه می دهد تا علم ناسا را ​​به کلاس های درس در سراسر کشور منتقل کند.” دانا بکمن. این مربیان از تجربیات حرفه ای خود برای انتقال محتوای واقعی به دانش آموزان، کشف ارزش تحقیق و طیف گسترده ای از مشاغل مرتبط استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید