شرکت های نفتی در بهبود زیرساخت های یادمان های دفاع مقدس در خوزستان نقش دارند



محسن خجسته مهر روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از آثار و مناطق عملیاتی استان خوزستان در چارچوب فعالیت های نفتی است.

وی افزود: در این راستا با مشارکت فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، زیرساخت های مورد نیاز این بناها مشخص می شود تا شرکت های وابسته به شرکت ملی نفت برای انجام و اقداماتی برنامه ریزی کنند. “

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: همچنین کمیته ای برای مشارکت شرکت های نفتی در تامین زیرساخت های این بناها به ویژه ساخت راه های دسترسی تشکیل شده و این کمیته تشکیل شده است. بعد از تعطیلات به هماهنگی بین بخشی توجه کنید.

خجسته مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی برجسته در یادمان شهداست افزود: آرمان های شهدا

برخی از جاده های منتهی به یادمان های دفاع مقدس خوزستان نیاز فوری به بازسازی دارند

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نیاز مبرمی به بازسازی دسترسی به برخی از اماکن متبرکه استان وجود دارد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور افزود: برای سهولت در تردد کاروان راه های سبک باید شرکت های نفتی مستقر در خوزستان در بازسازی این راه ها مشارکت داشته باشند.

وی افزود: همچنین از شرکت ملی نفت انتظار می رود در ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار کاروان های راهیان نور در محوطه یادمان های دفاع مقدس مشارکت داشته باشد.

یادمان های دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی خوزستان همه ساله به ویژه در روزهای پایانی سال و در تعطیلات نوروزی پذیرای کاروان های راهیان نور از نقاط مختلف کشور و اقشار مختلف مردم هستند.

از آثار اصلی خوزستان می توان به آثار شلمچه، چذابه، فکه، فتح المبین و دهلاویه اشاره کرد که در طول سال مورد بازدید کاروان های نوریولو، گردشگران خارجی، کاروان های دانشجویی و دانش آموزان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید