تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام به چه اهدافی صورت می گیرند؟

در بخش پیشین متوجه شدید که تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و چطور از آن به کارگیری می شود. هر کاربری احتمال دارااست به یک برهان خاصی از تبلیغات پاپ آپ به کارگیری کند. همین که عضو اینستاگرام به چه هدفی از تبلیغات پاپ آپ به کارگیری کرده است، بستگی به کار پیج او دارد. فرض نمایید فردی در ادامه اینستاگرام به برندینگ می پردازد؛ طبیعتا هدف کلیدی بازاریاب ها از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام ارتقاء دور اندیشی از مارک می باشد.

 

بسیاری از به دست آوردن و فعالیت ها در ادامه اینستاگرام کار دارند؛ کلیدی ترین هدف پیج های تجاری در ادامه اینستاگرام از تبلیغات پاپ آپ، می تواند ارتقاء فروش باشد. تبلیغات پاپ آپ به طور چشمگیری می توانند در ادامه ارتقاء فروش پیج شما اثر گذاری گذار باشند؛ صرفا می بایست اعتنا داشته باشید که تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام خویش را در ادامه وب سایت هایی انجام بدهید که مربوط به زمینه فروشتان می باشند.

 

دقت داشته باشید که تبلیغات پاپ آپ در ادامه اینستاگرام، صرفا گزینه هدف به دست آوردن و فعالیت ها قرار نمی گیرند؛ بلکه اکثری از پیج های معمولی نیز به جهت جذب مخاطب از تبلیغات پاپ آپ به کارگیری می کنند. به کارگیری از تبلیغات پاپ آپ در ادامه اینستاگرام، منجر ارتقاء فالوور های پیج های معمولی نیز می شوند؛ براین اساس به کارگیری از همین گونه تبلیغات می تواند به پیج های معمولی نیز دارای ببخشد. خوبتر هست در ادامه کنار همین گونه تبلیغات نسبت به خرید کردن لایک اینستاگرام هم مبادرت کنید.

 

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چطور انجام می شوند؟

تا به همین جای فعالیت متوجه شدید که تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و به جهت چه اهدافی به کارگیری می شوند. به عبارتی طور که گفتیم تبلیغات پاپ آپ در ادامه پلتفرم هایی بیرون از اینستاگرام، مانند وب وب سایت ها پیاده سازی می شوند؛ این دستور منجر شده هست تا به کارگیری از همین گونه تبلیغ، نسبت به دیگر تبلیغ ها کمی مختلف باشد.

 

همان طور که در ادامه بخش پیشین نیز گفتیم، معمولاً تبلیغات پاپ آپ به جهت اینستاگرام، در ادامه وب وب سایت هایی انجام می شوند که از تماشا کنندگان بالایی برخوردارند؛ این تماشا بالای وب وب سایت ها، منجر می شوند تا شما بازدهی اضطراری را از تبلیغ خویش بگیرید. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، در ادامه دو گونه گوناگون انجام می شوند:

 

Pop-under

 

تبلیغات Pop – under او‌لین گونه تبلیغات پاپ آپ به جهت اینستاگرام هستند. صد رد صد شما نیز گهگاه با همین گونه تبلیغات پاپ آپ منش به منش شده اید؛ تبلیغات Pop – under هنگامی صورت می گیرند که شما مبادرت به خروج از یک وب وب سایت می کنید.

 

New tab

 

دومین رویه به کارگیری از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، رویه New tab است؛ در ادامه همین رویه هنگامی که عضو در ادامه وب وب سایت بر بر روی آیتم ای کلیک می کند، تبلیغ برایش در ادامه برگه ای قطع اکران دیتا می شود.

 

با به کارگیری از کدام رویه تبلیغات پاپ را به جهت اینستاگرام تولید کنیم؟

در بخش قبلی، با دو رویه به کارگیری از تبلیغات پاپ آپ آشنا شدید. به طور کلی تبلیغ های داخل اینستاگرام، رویه های گوناگونی را ندارند و عمده در ادامه یک قالب انجام می شوند؛ البته تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام به همین برهان که بیرون از محفظه اینستاگرام انجام می شدند، رویه های متفاوتی را دارند.

 

 بسیار حیاتی هست که شما از کدام رویه تبلیغات پاپ آپ به کارگیری کنید؛ به طور معمول شما اختیار دارید از هر گونه روشی به کارگیری کنید؛ اما می بایست عمده از رویه تبلیغاتی به کارگیری نمایید که خروجی بهتری را نیز بگیرید. همین که شما از کدام رویه تبلیغاتی پاپ آپ به کارگیری کنید، بستگی به عامل ها یگانه دارد؛ به طور نمونه می بایست کار خویش را در ادامه اینستاگرام، به جهت به کارگیری از تبلیغات پاپ آپ در ادامه حیث بگیرید.

 

اگر در ادامه اینستاگرام مهم یک مارک میباشید و به برندینگ می پردازید، به شما توصیه می نماییم که از رویه New tab به کارگیری کنید؛ چون همین رویه به جهت به دست آوردن و فعالیت ها عمده بازدهی دارد. پیج هایی در ادامه اینستاگرام کار دارند، که صرفا هدفشان ارتقاء فالوور می باشد؛ به همین جور از پیج ها توصیه می نماییم که از رویه Pop – under به کارگیری کنند.

 

تعرفه تبلیغات پاپ آپ چه میزان است؟

تا به همین جای فعالیت به طور تام متوجه شدید تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و با چه رویه هایی انجام می شود؛ البته نکته مهمی که در ادامه همین فی مابین می بایست بدانید، تعرفه تبلیغات پاپ آپ در ادامه اینستاگرام است. به طور کلی نمی شود مبلغ مشخصی را به جهت همین جور از تبلیغ ها انتخاب کرد. تعرفه تبلیغات پاپ آپ به جهت اینستاگرام، بستگی به عامل ها متفاوتی دارد؛ همین که شما از چه گونه تبلیغات پاپ آپ به کارگیری کنید، زیاد در ادامه انتخاب تعرفه تبلیغات پاپ آپ اثر گذاری گذار است؛ چرا که تبلیغات Pop – under تعرفه ای مختلف نسبت به تبلیغات New tab دارند.

 

در تبلیغات پاپ آپ وب وب سایت ارائه دهنده تبلیغ نیز زیاد در ادامه انتخاب تعرفه تبلیغ، دخیل می باشد؛ معمولاً وب وب سایت ها به جهت تبلیغات پاپ آپ، بر شالوده مقدار کلیک بر بر روی تبلیغ تعرفه را معین می کنند. هر مقدار وب سایت مدنظر تماشا بالاتری را داشته باشد، طبیعتا هزینه تبلیغ نیز ارتقاء پیدا می کند.

 

تبلیغات پاپ آپ به جهت اینستاگرام چه مزایایی دارند؟

در بخش پیشین به تعرفه تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام پرداختیم؛ همینطور تا به همین جای فعالیت از مزایای همین رویه تبلیغ آگاه شدیم. تبلیغات پاپ آپ به جهت اینستاگرام یک سری مزیت های دیگر را نیز در ادامه بر دارد؛ در ادامه ادامه به همه آن ها می پردازیم.

 

این رویه تبلیغاتی یکی از از سرعت بالا ترین رویه های ارتقاء فالوور می باشد.

با به کارگیری از همین رویه تبلیغاتی فالوور های واقعی و فعالی جذب می کنید.

فالوور هایی که از شیوه تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام جذب می شوند، مهم ریزشی زیاد ذیل هستند.

فالوور هایی که از شیوه تبلیغات پاپ آپ جذب می شوند، بر ارتقاء لایک و ویو پست های شما نیز تاثیرگذار هستند.

پیج اینستاگرام زیاد فن ای خیس کار خویش را انجام می دهد.

فالوور هایی که جذب می نمایید جزو فالوور های بالقوه به حساب می آیند.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، جزو اندک هزینه ترین تبلیغات هستند.

این جور از تبلیغات پاپ آپ در ادامه اکثری از وب وب سایت ها انجام می شوند.

سخن آخرین درباره تبلیغات پاپ آپ در ادامه اینستاگرام

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام از حیث عاقبت گیری و هزینه پایینی که دارند، جزو بهترین رویه های تبلیغ به جهت اینستاگرام محسوب می شوند. در ادامه همین نوشته به همه نکته ها حیاتی همین رویه تبلیغاتی پرداختیم. به جهت داده ها عمده می توانید به همین پیوند مراجعه کنید. امیدواریم بهره به اندازه را برده باشید. نمادین فراهم امداد به شما در ادامه تبلیغات کسب‌وکارتان است.

دیدگاهتان را بنویسید