خرید مستقیم محصول از آمازون در ایران

باید آمازون را بزرگترین مغازه و بازار آنلاین جهان بدانیم، وب سایت آمریکایی آمازون به به عبارتی عوارض معمول و آشنا به اهل ایران ها اذن خرید نمی دهد با وجود این که در ادامه اکثری از موردها کالای گزینه حیث ما‌درها در ادامه جمهوری اسلامی ایران یافت نمی شود. یا این که قیمتش خیلی بالاست خرید در ادامه آمازون کاهش از بازار جمهوری اسلامی ایران است! کمپانی پست فی مابین المللی PDE قابلیت خرید از آمازون را آماده کرده است، صرفا به اندازه هست به نصیب منحصر آمازون وب سایت PDE مراجعه کرده و نظیر بقیه مردمان جهان وب سایت آمازون را مرور نمایید و محصولات خویش را تعیین کنید. هنگامی از نصیب منحصر وب سایت PDE وارد آمازون می شوید، می توانید محصولات گزینه حیث خویش را به سبد ریالی PDE بیشتر نمایید و پیشنهاد بدهید و منتظر بمانید تا متاع شما درب خانه تحویل دیتا شود.

روند خرید شما در ادامه آمازون زیاد بی آلایش بود! اما در ادامه این نصیب می توانید به اکثری از مغازه های آنلاین دیگر در ادامه سراسر جهان نظیر 6PM، AliExpress و eBay دسترسی داشته باشید! اما چنانچه مایل به خرید از یک وب سایت خارجی که در ادامه لیست نیست، به اندازه هست با همکاران ما‌درها از بخش خرید اینترنتی تماس بگیرید!

 

چند کلیک به جهت خرید در ادامه آمازون

شرکت پست فی مابین المللی PDE با داشتن مجوزهای مربوطه از سازمان تهیه مقررات رادیویی و کانال گسترده پست جهانی، متاع شما را از آمازون خریداری کرده و پس از ترخیص روند گمرکی درب خانه تحویل می دهد. علاوه بر آمازون به تیتر پیشتاز بازار در ادامه مغازه های آنلاین، قابلیت خرید از همه مغازه های آنلاین جهان از شیوه وب سایت PDE، وب سایت هایی نظیر Aliexpress، Etsy، Ebay و … هم وجود دارد. بعضا از وب سایت های دیگری میباشند که اعضا معمولا آن ها را کاوش می کنند. خریدن. آن ها آن را اخذ کردند

 

راهنمای خرید آمازون را با کلیک بر بر روی پیوند ذیل بخوانید و فرایند خرید خویش را از آنجا آغاز کنید.

چطور خرید از آمازون را تجربه کنیم؟

 

چه خط مش هایی به جهت خرید متاع از مغازه آمازون وجود دارد؟

 

 

برای خرید محصولات از مغازه آمازون، چند خط مش و رویه وجود دارااست که می‌توانید از آن‌ها به کارگیری کنید. همین راه‌ها عبارتند از:

 

خرید مستقیم از آمازون: چنانچه در ادامه کشوری زندگی می‌کنید که قابلیت خرید مستقیم از آمازون را دارد، می‌توانید به راحتی از مغازه آمازون خرید کنید. به جهت همین فعالیت کافیست به وب‌سایت آمازون مراجعه کنید، متاع گزینه حیث خویش را پیدا نمایید و با تعیین آیتم خرید، پیشنهاد خویش را کامل شدن کنید.

 

استفاده از آمازون بر بر روی بقیه وب‌سایت‌ها: برخی از وب‌سایت‌ها در ادامه کشورهایی که به برهان تحریم‌ها قابلیت خرید مستقیم از آمازون ندارند، به تیتر واسطه‌ها به جهت خرید از آمازون فعالیت می‌کنند. همین وب‌سایت‌ها اکثر اوقات به تیتر سایت‌های فروشنده غیرمستقیم نیز شناخته می‌شوند. شما می‌توانید از همین وب‌سایت‌ها به کارگیری نمایید و متاع گزینه حیث را از آمازون خریداری کنید. آمازون به طور معمول با اعتنا به مقصد، هزینه ارسال و کمیسیون به همین واسطه‌ها پرداخت می‌کند.

 

استفاده از سرویس ها ارسال مستقیم: برخی از شرکت‌ها و سرویس ها ارسال بین‌المللی اذن می‌دهند تا محصولات را از آمازون خریداری نمایید و به نشانی خویش ارسال کنید. همین شرکت‌ها به جهت خرید و ارسال متاع از آمازون به تیتر واسطه فعالیت می‌کنند.

 

استفاده از آدرس‌های دارای خارجی: چنانچه شما یک نشانی دارای خارجی (مثلاً در ادامه کشورهایی که قابلیت خرید از آمازون را دارند) دارید، می‌توانید متاع گزینه حیث خویش را به نشانی خویش ارسال نمایید و با امداد اشخاصی که در ادامه آن مملکت زندگی می‌کنند، آن متاع را به شما ارسال کنند.

 

همچنین ممکن هست شرکت‌های میان‌واسطه و پیک‌های بین‌المللی دیگری هم وجود داشته باشند که اذن می‌دهند از آمازون خرید نمایید و محصولات را به کشورهایی که قابلیت خرید مستقیم ندارند، ارسال کنید. قبل از به کارگیری از هر کدام از همین روش‌ها، خوبتر هست داده ها دقیقتری درباره شرایط، هزینه‌ها و مشکلات محتمل را از مشاوران حقوقی یا این که متخصصان ارتباطات و تجارت بین‌المللی بگیرید.

 

 

راه های پرداخت به جهت خرید از آمازون در ادامه جمهوری اسلامی ایران چیست؟

 

 

به علت تحریم‌ها و محدودیت‌های بانکی بین‌المللی، قابلیت به کارگیری از روش‌های معمول و بین‌المللی به جهت پرداخت مستقیم به آمازون در ادامه جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. البته کماکان می‌توانید از راه‌های دیگری به جهت پرداخت محصولات از آمازون به کارگیری نمایید که شامل موردها ذیل می‌شود:

 

کارت اعتباری ملی: چنانچه کارت اعتباری ملی دارید، می‌توانید از شیوه همین کارت به شکل آنلاین خرید انجام دهید. بعضا از سرویس‌های ارائه‌شده به وسیله بعضا از بانک‌های اهل ایران ممکن هست قابلیت پرداخت بعضا از محصولات را آماده کنند.

 

استفاده از کارت اعتباری دارای خارجی: چنانچه دسترسی به کارت اعتباری خارجی دارید، می‌توانید از شیوه همین کارت خرید انجام دهید. البته اعتنا داشته باشید که تعدادی از کارت‌های اعتباری خارجی هم به جهت خرید از آمازون به برهان محدودیت‌ها و سیاست‌های بانکی ممکن هست گزینه رد شوند.

 

هدیه کارت‌ها و کارت‌های هدیه آمازون: می‌توانید از هدیه کارت‌ها یا این که کارت‌های هدیه آمازون به کارگیری کنید. همین کارت‌ها به جهت خرید از آمازون به فعالیت می‌روند و می‌توانید از شیوه سایت‌ها یا این که فروشگاه‌های محلی جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را خریداری کنید.

 

استفاده از سرویس ها واسطه‌گری: می‌توانید از سرویس ها واسطه‌گری و شرکت‌های معتبری که به خرید از آمازون اختصاص دارند، به کارگیری کنید. همین شرکت‌ها معمولا قابلیت پرداخت به جهت شما آماده می‌کنند و محصولات را به شما ارسال می‌کنند.

 

قبل از به کارگیری از هر کدام از همین روش‌ها، خوبتر هست با اعتنا و با مشورت با کارشناسان مالی و حقوقی، به جوانب رسمی و مسائل دارای ارتباط با خرید از آمازون در ادامه جمهوری اسلامی ایران اعتنا نمایید تا هر نوع نقص‌ و مسأله احتمالی را کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید