دیجی کالا همزمان با کمپین دستان دستان، لوگوی «دست مهر» را ارائه کرد.


نشان «دست مهر» برای حمایت از تولیدکنندگانی که در معرض خطر هستند و می توانند «داستان دست» را اسکن کنند. دیجی کالا باز شد. دیجی کالا با نمایش این نشان سعی شد با خرید آگاهانه به بازگشت کاربران به دوران اقتصاد و اشتغال کمک کند.

دیجی کالا با معرفی آدرسی به نام «دست عشق» به کاربران کمک می کند تا با خرید کالاهای تولید شده توسط گروه های حساس یا معتبر، نیازهای این گروه ها را برآورده کنند و به شکل گیری اقتصاد پایدار کمک کنند.

دیجی کالا با پشتیبانی کوتاه مدت (6 ماهه) در قالب کمپین های فروش، تخفیف در کمیسیون فروش و حمایت های ویژه به دنبال ایجاد شرایط لازم برای حضور این گروه ها در فضای دیجیتال است. آموزش این افراد

هدف اصلی دیجی کالا یعنی روش این افراد برای فروش محصولاتشان در نهایت تبدیل به روشی مستقل و دائمی برای فروش در موسسات خیریه و بازار خواهد شد. زیرا ماندن در بازار خیریه اساسا با اهداف این طرح مغایرت دارد.

این افراد پس از تقویت، کاملا مستقل می شوند و به مرحله ای می رسند که در ازای سرمایه گذاری و تلاش، فروش و درآمد خوبی کسب می کنند.

دیجی کالا محصولات گروه را با قرار دادن روی پلت فرم دست مهر از سایرین متمایز می کند و توجه مخاطب را به این مقوله جلب می کند. برای تبلیغات رایگان است. در واقع فعالان این بخش دارای صفحه ای ویژه در دیجی کالا هستند که به طور کامل از سایر بخش ها جدا شده و صفحه ای مجزا در پلتفرم به همراه صفحه نمایش عادی ایجاد می کنند.

مدیریت تحویل کالا به مشتری نیز برای افراد توانمند آسان نیست. با توجه به تجربه آنها قادر به تحویل یا تحویل محصولات خود به نزدیکترین انبار نخواهند بود دیجی کالا تحویل یا تحویل کالا به انبار برای آنها هزینه ای را به همراه خواهد داشت که در هر دو صورت ممکن است فروشنده را از ادامه فعالیت در همان ابتدا بازدارد.

چنین مشکلاتی حتی ممکن است آنها را از ادامه مبارزات بازدارد. بنابراین امکان استفاده از سامانه «تحویل سیار» برای آنها وجود دارد. این سرویس، البته، برای همه مشاغل فعال است دیجی کالا وجود ندارد.

سرویس بعدی دیجی کالا این دسته از افراد تا 6 ماه هیچ پاداش و پورسانتی دریافت نمی کنند. چرا که پیش بینی می شود این افراد پس از ۶ ماه استفاده از خدمات «دست مهر» بتوانند مستقل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید