ایران تحریم ها را پذیرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


محمود عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهرینی مهر با اشاره به اینکه بودجه 1401 بدون توجه به نتیجه مذاکرات وین بسته شد، گفت: این بودجه دیگر نمی تواند کشور ما را تهدید کند.

وی گفت: بودجه سند دخل و خرج کشور است و ربطی به مذاکره، توافق و اختلاف با کشورهای غربی ندارد و نباید بودجه کشور را برای مذاکره در نظر بگیریم و تصویب کنیم. “

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در پی مذاکرات وین برای رفع تحریم ها تلاش می کند و تحریم های سخت زیادی را به ویژه در حوزه نفت پشت سر گذاشته ایم. “

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید همواره به روند خنثی سازی تحریم ها توجه داشته باشیم و به شدت به آن پایبند باشیم چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره می خواهند کشورمان را تحت فشار قرار دهند. ” «البته ما به خوبی یاد گرفته ایم که چگونه امور داخلی خود را مدیریت کنیم، نه امور خارجی.

عباس زاده تاکید کرد: در چند ماه اخیر دولت سیزدهم در افزایش مبادلات تجاری با همسایگان کشور بسیار خوب عمل کرده و با همه کشورها در حال تعامل و ارتباط است که باعث می شود مذاکرات ما کامل شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران مملو از مذاکره است و به همین دلیل غرب از ما خواسته که با آنها مذاکره کنیم. در حال حاضر یک بلوک قدرت در شرق متشکل از ایران، چین و روسیه وجود دارد و این یک واقعیت غیرقابل انکار است.

وی گفت: غربی ها بیش از ما به مذاکره و توافق نیاز دارند، در حالی که دولت روحانی می گفت ما به مذاکرات بیشتری نیاز داریم و این اظهارات از سوی دولت پیشین مطرح شد که باعث شد برای مذاکره هزینه کنیم. ما رنج می بریم اما الان نه و قلب اقتصاد کشور را از مذاکره جدا کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید