سرمربی خلیج فارس ماهشهر: می خواهیم جام حذفی را ببریم


سرمربی خلیج فارس ماهشهر: می خواهیم جام حذفی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس در ماهشهر گفت: برای جام حذفی سرمایه گذاری کرده ایم و قصد داریم در جمع چهار تیم قرار بگیریم و قهرمان جام حذفی شویم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، موسی گناواتی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (شنبه) با رفسنجان میسلا در جام حذفی اظهار داشت: تیم ما در طول هفته تمرینات خوبی انجام داد. حریف را هم آنالیز کردیم و آماده یک بازی خوب با پیروزی هستیم.

وی درباره نام تیم شگفت انگیزی که به خلیج فارس ماهشهر داده شده نیز گفت: ما جزو مدعیان هستیم و فردا قطعا تمام تلاش خود را می کنیم و می جنگیم و مصمم هستیم جزو چهار تیم باشیم. برای دور اول و دوم عالی بود و الان جزو مدعیان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس در ماهشهر گفت: برای جام حذفی سرمایه گذاری کرده ایم و قصد داریم در جمع چهار تیم قرار بگیریم و قهرمان جام حذفی شویم. شرایط تیم ما ایجاب می کند و فردا خواهید دید که بازیکنان ما یکی از بهترین روزها را سپری می کنند و تلاش می کنند تا به اهداف خود و آنچه استحقاق آن را دارند برسند.

وی گفت: برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم و لحظه شماری می کنیم تا بازی فردا بین چهار تیم برگزار شود و بازیکنان ما به چیز دیگری فکر نکنند.

گنواتی خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنانی که در نیم فصل جذب کردیم از نظر تکنیکی و انگیزشی به بازیکنان ما کمک زیادی کردند و سطح آنها در حد ما خوب و بالاست. آنها با تیم هماهنگ کردند و نوید روزهای بسیار خوبی را می دهد و ما در چند بازی اخیر لیگ دوم شکست نخورده ایم و روزهای خوبی را برای آمدن به اینجا سپری کرده ایم و آماده یک بازی خوب با مس رفسنجان هستیم.

وی گفت: بازیکنان ما در زمین و نیمکت کنار هم هستند و معتقد بودند اگر بازی 120 دقیقه طول بکشد نمی توانند گل بخورند و تیم ما ثابت کرد در یک روز گل نخورد، گل خورد و پیروز شد. “استقامت پابرجاست. بازیکنان ما به جایگاه حریف و خودشان نگاه نمی کنند، به آنچه دارند تکیه می کنند. همه بازیکنان ما با هم دفاع می کنند و به هم کمک می کنند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با بیان اینکه این تیم برخلاف میسلای رفسنجان و تیم خلیج فارس اسپانسر خوبی برای حریف است، گفت: در مورد شرکت ها و محصولات پتروشیمی زیاد صحبت کردیم و همین الان هم عصبانی هستیم و فکر می کنم بازیکنان ما پیروز شدند. فردا مجددا به مردم مهربان و شریف بندر ماهشهر و استان خوزستان تقدیم خواهد شد. اختلاف را زیاد نمی کنیم و روی بازی فردا و پیروزی آن تمرکز می کنیم. به جرات می توانم بگویم که مصمم به پیروزی در بازی هستیم و به تیم بزرگ و محترم مس رفسنجان نگاه نکنیم و به فکر بضاعت و پای بازیکنان خود باشیم.

وی گفت: از همه مسئولان شهرستان و استان خوزستان که تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی در ماهشهر انجام دادند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید