نیروهای مسلح یمن با سلاح های ویژه جدید وارد جنگ می شوند



سخنگوی سازمان انصارالله نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) در کنفرانسی درباره دستاوردهای ارتش یمن در جریان تجاوزات هفت ساله اتحادیه عرب و مقاومت مردم یمن صحبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این کنفرانس گفت که نیروهای مسلح در چارچوب فرآیند «شکستن محاصره»، تجهیزاتی را برای عملیات نظامی ویژه آماده کرده اند. نیروهای مسلح دستبند نخواهند شد و عواقب جنایت محاصره معیشت مردم یمن را پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: دشمن باید از ما انتظار عملیات ویژه بیشتری را داشته باشد که ممکن است اهداف جدیدی از جمله پایتخت های کشورهای متجاوز و مهمترین تاسیسات آنها را شامل شود. ما قول می دهیم که عملیات نظامی ویژه در سال هشتم برگزار شود.

ساری گفت: نیروهای مسلح عملیات آزمایشی را با سلاح های ویژه جدید انجام می دهند که وارد مرحله بعدی جنگ خواهند شد. مردم یمن به هر قیمتی شده به دفاع از سرزمین، حاکمیت و استقلال خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: نیروهای مسلح در سایه تهاجم و محاصره جهش های ویژه ای انجام داده اند. عملیات شناسایی ما شامل خلیج عدن و باب المندب و غیره است. شامل و فراتر خواهد رفت. سال گذشته، نیروی هوایی ما عملیات خود را در سراسر عربستان سعودی و امارات گسترش داد. ما یک انبار استراتژیک داریم که نیروهای موشکی ما تلاش می کنند آن را توسعه دهند و 100 درصد بر دانش بومی تکیه کنند.

وی گفت: در هفت سالی که از تجاوزات ائتلاف عربی می گذرد، 13 هزار و 208 عملیات نظامی انجام داده ایم. امروز بیش از هفت سال است که دشمن صلح سعی در تجزیه کشور دارد. ما دستاوردهای تاریخی خود را حفظ می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید