فلیک: همه بازیکنان آلمان می خواهند جام جهانی را ببرند


فلیک: همه بازیکنان آلمان می خواهند جام جهانی را ببرند

سرمربی تیم ملی آلمان امیدوار است تیمش قهرمان جام جهانی قطر شود.

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان حدود سه هفته مانده به اولین دیدارهای تیم های ملی در سال 2022 بهترین گل ممکن ژرمن ها برای جام جهانی را اعلام کرد.

فلیک گفت: «این خوب است که بازیکنان چگونه دور هم جمع می‌شوند، چگونه همه دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کنند. می توانید حال و هوای خوب آنها را احساس کنید. همه دوست دارند در قطر باشند. همه دوست دارند قهرمان جهان شوند. این هدف بزرگ ماست.

یواخیم لوو، سرمربی و دستیار موفق سابق بایرن مونیخ گفت: ما همیشه می خواهیم تلاش کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم. آلمان در ماه مارس به مصاف اسراییل و هلند می رود تا اولین گام های خود را برای آماده شدن برای جام جهانی بردارد.

این مربی 57 ساله به عنوان مربی تیم ملی آلمان رکورد خوبی را به نام خود ثبت کرد و در 7 بازی از 7 بازی اول تحت هدایت خود موفق به کسب 7 پیروزی شد. تیم ملی آلمان برای اولین بار امسال در فرانکفورت به مصاف اسرائیل و در آمستردام به مصاف هلند می رود.

فلیک گفت: ما تیم بسیار قدرتمندی داریم. در لیگ اروپا باید با قهرمان اروپا ایتالیا، فینالیست انگلیس و مجارستان بازی کنیم.

وی در پایان با اشاره به محرومیت روسیه از جام جهانی قطر گفت: برای ورزشکاران متاسفیم زیرا نمی توانند کمک کنند. این در نهایت جنگ پوتین است. اما راه دیگری برای من وجود ندارد و فکر می کنم این بهترین تصمیم بود. من هم مثل همه نگران وضعیت اوکراین هستم. هیچ کدام از ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. اما شما همچنین می توانید با اوکراین احساس همبستگی کنید. اما جنگ در اروپا بسیار بسیار ترسناک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید