لپ تاپ 15 اینچی بعدی اپل احتمالا مک بوک ایر نخواهد بود


Rase Young، تحلیلگر صنعت صفحه نمایش اخیراً اعلام کرد که اپل در حال کار بر روی مک بوک ایر 15 اینچی است. اکنون، یکی دیگر از مجریان اخبار فناوری جزئیات بیشتری در مورد پروژه بعدی لپ تاپ اپل ارائه کرده است.

به گزارش DigitalTrends، مینگچوکو در یک توییت اخیر اتهامات راس یانگ را رد کرد. لازم به ذکر است که مینگچی کو تجربه درخشانی در افشای اطلاعات اپل دارد. یانگ روشن کرده است که اپل در حال کار بر روی مک بوک ایر جدید است. با این حال، Co اشاره کرد که این دستگاه احتمالا مک بوک ایر نام نخواهد داشت. بر اساس اطلاعات فاش شده، این لپ تاپ شباهت زیادی به مک بوک ایر 13 اینچی فعلی اپل خواهد داشت. با این حال، او گفت که مدل جدید به احتمال زیاد به صفحه نمایش بزرگتری مجهز خواهد شد.

از آنجایی که مک بوک پرو محصولی قدرتمندتر از مک بوک ایر است، شارژر آن بسته به مدلی که خریدار انتخاب می کند بین 61 تا 140 وات برق نیاز دارد. یک آداپتور برق 30 واتی در لپ تاپ هایی مانند سری مک بوک ایر بسیار سبک خواهد بود.

مقالات مرتبط:

مینگچی کو معتقد است که اگر همه چیز طبق برنامه های اپل پیش برود، این دستگاه مرموز در سه ماهه چهارم سال 2023 وارد تولید انبوه خواهد شد. این بدان معناست که این لپ‌تاپ در پایان سال 2023 عرضه خواهد شد و کو با توصیف آن به عنوان یک لپ‌تاپ 15 اینچی اپل در سال 2023 از این موضوع پشتیبانی می‌کند.

یانگ همچنین تاریخ عرضه این لپ تاپ را در سال 2023 اعلام کرد. بنابراین به نظر می رسد این دو تحلیلگر در این موضوع اتفاق نظر دارند.

شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد اپل به طور جدی در حال بررسی ساخت مک بوک ایر بزرگتر است. اپل آخرین بار مک بوک ایر دو بعدی را در سال 2015 معرفی کرد که نسخه 11 اینچی را در کنار نسخه 13 اینچی معرفی کرد. مدل 15 اینچی اکنون گزینه های بیشتری را در MacBook Pro برای کسانی که به قدرت بیشتری نیاز ندارند ارائه می دهد.

در حال حاضر این تنها شایعه در مورد مک بوک ایر است و در صورت صحت پیش فرض ها، این محصول با طراحی جدید و رنگ بندی جدید به روز خواهد شد. البته، دستگاهی که کو و یانگ مک بوک ایر در نظر نگرفته اند، احتمالاً دستگاه بعدی اپل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید