به احتمال زیاد، مایکروسافت آیکون هایی را به مرورگر فایل ویندوز 11 اضافه خواهد کرد


به نظر می رسد که مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفته است که آیکون هایی را به بالای مرورگر فایل ویندوز 11 اضافه کند. این ویژگی پنهان توسط کاربران ویندوز اینسایدر در نسخه دمو این سیستم عامل کشف شده است. خبر اضافه شدن این قابلیت اولین بار توسط رافائل ریورا در توییتر به اشتراک گذاشته شد. پس از فعال شدن این ویژگی، آیکون‌هایی به بالای مرورگر فایل اضافه می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند بیش از یک پوشه را در یک پنجره باز کنند.

تب ویندوز 11 در مرورگر فایل

به گزارش Windows Central، سال هاست که بسیاری از کاربران ویندوز از مایکروسافت می خواهند که آیکون هایی را به مرورگر فایل سیستم عامل اضافه کند. حال به نظر می رسد که غول نرم افزاری جهان تصمیم گرفته است این قابلیت را به مرورگر فایل ویندوز 11 اضافه کند. اضافه شدن این ویژگی هنوز به طور رسمی توسط مایکروسافت اعلام نشده است. توجه داشته باشید که از آنجایی که تب ها در حال حاضر در مرحله بتا هستند، ممکن است مایکروسافت این ویژگی را قبل از آخرین نسخه به طور کامل حذف کند که سناریوی چندان منطقی نیست.

تب File Browser در ویندوز 11

مقاله مرتبط:

در حال حاضر، به نظر می رسد، مایکروسافت بالاخره در حال آماده سازی نسخه اصلی بعدی ویندوز 11 است. دو نسخه جدید از این سیستم عامل به تازگی برای کاربران داخلی منتشر شده است که شامل پیشرفت های زیادی برای دستگاه های لمسی می شود. علاوه بر این، در چند ماه گذشته، بهبودهای زیادی در نسخه های آزمایشی انجام شده است.

به‌روزرسانی بزرگ بعدی مایکروسافت برای ویندوز 11 در نیمه دوم سال جاری و در ساعت 22 H2 انتظار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید