سناسا روی یک استارت آپ شبانه سرمایه گذاری کرد


مدیرعامل شناسا در گفت‌وگوی اختصاصی با دیجیاتو گفت که ده‌ها میلیارد دلار در یک استارت‌آپ شبانه فعال در صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری کرده است تا حضور آن در بازار گردشگری و البته سرمایه‌گذاری بیشتر را افزایش دهد.

در اولین برنامه اکوسیستم با حامد ساجدی مدیرعامل گروه شناختی و طاها رضوی از بنیانگذاران شب گفت و گو کردیم تا با حجم این سرمایه گذاری بیشتر آشنا شویم. با دیجیاتو همراه باشید.

ویدیو را در دیجیاتو ببینید:

گروه شناسا، یک موسسه نوآور در اکوسیستم استارتاپی ایران، بخشی از کار خود را سرمایه گذاری جسورانه یا پرخطر می داند. این شرکت تصمیم به سرمایه گذاری در یک استارت آپ شبانه در زمینه گردشگری دارد. ارزش کل خانه ها و ویلاهای روی سکو حدود 20 هزار میلیارد تومان است.

شناسا از زمان آغاز به کار خود به طور مستقیم در بیش از 80 استارتاپ سرمایه گذاری کرده است. این گروه سرمایه گذاری می گوید هدفش بهبود کیفیت زندگی مردم با سرمایه گذاری در استارتاپ هایی است که به هدف گروه نزدیک هستند.

آغاز شب

یکی از این استارت آپ ها شب است که در زمینه گردشگری، اجاره مسکن و اقامتگاه فعالیت می کند. شب از سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر حدود 18000 خانه و اقامتگاه روی سکو دارد. نایت دیجیاتو گفت حدود 10 درصد از بازار رزرو اتاق و ویلا آنلاین است و یک چهارم این تقاضا در شب برآورده می شود.

شب به دیجیاتو می گوید که تا کنون 550000 کاربر دارد و با کسب سرمایه این تعداد افزایش خواهد یافت. یکی از بنیانگذاران این استارت آپ اعلام می کند که به دنبال جاه طلبی بیشتر است و مسافرانی که از این سرویس برای رزرو آنلاین اقامتگاه استفاده می کنند به زودی گزینه های بیشتری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید