آدامس باعث تعجب شد/ تغییرات زیادی در پرسپولیس رخ می دهد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


گلمرزا فتح آبادی درباره محرومیت سرخابی از جام حذفی به مهر گفت: خود استقلال و پرسپولیس جام کشور را شگفت زده کردند. عملکرد ضعیف و تغییرات کادرفنی باعث شد تا دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی با جام حذفی خداحافظی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد که پرسپولیس مدت هاست شرایط خوبی ندارد. ظاهراً اختلافاتی که در گذشته پنهان بود اکنون کاملاً نمایان است و هر روز شاهد اتفاقات جدیدی در این تیم خواهیم بود، آشتی، بازی نکردن و مشکلات دیگر قدرت گذشته را به پرسپولیس نداد. سرخپوشان یکی از ضعیف ترین بازی های خود را مقابل آلومینیوم اراک انجام دادند، هرچند به راحتی چشم بر بازی خوب آلومینیوم اراک نبستیم، اما ضعف های پرسپولیس در این دیدار باعث شد تا آلومینیوم مقابل ورزشگاه آزادی سه گل بزند. نزدیک به 40 هزار پرسپولیسی این تیم را باز می کنند و قرمزها را از جام حذفی دور می کنند.

فتح آبادی گفت: البته پرسپولیس همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است. اما در صورت ادامه این شرایط، قهرمانی امکان پذیر نخواهد بود و باید منتظر تغییرات و تحولات زیادی هم در سطح کادر فنی و هم در سطح بازیکنان باشیم تا شاهد تغییر پرسپولیس برای فصل آینده باشیم.

“آبی ها به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارتر هستند، آنها می خواهند دو جام کسب کنند، اما تغییرات سرمربی آنها در تیم در جام حذفی تا حدودی بحث برانگیز بوده است. خاطره خوب او باعث شد تا دروازه بان جوانی جایگزین او شود. رضایی آینده خوب و بازی 90 با ارومیه استقلالی ها را از دعوا نجات داد اما در این دیدار حسین باید دوباره در دروازه قرار می گرفت.

وی افزود: حالا استقلال با علم به اینکه فاصله شش نفره با پرسپولیس جای امنی برای آنها نخواهد بود، روی قهرمانی در لیگ برتر تمرکز کرده است. آنها در خانه بازی های سختی با سپاهان و فولاد خوزستان خواهند داشت و اگر اشتباه کنند قطعا پرسپولیس به آنها خواهد رسید. ایستاگل باید برای 6 بازی باقی مانده برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. اگر می خواهند قهرمان شوند باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به آرزویی که سال هاست به آن نرسیده اند انجام دهند.

فتح آبادی گفت: آبی ها برای قهرمانی در لیگ به 12 امتیاز از 6 بازی باقی مانده نیاز دارند. این امر بدون برنامه ریزی خوب، اتحاد کادر فنی و بازیکنان و حمایت تماشاگرانی که در هر شرایطی در کنار تیم هستند و می خواهند در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیرند امکان پذیر نخواهد بود.

وی در خاتمه گفت: استقلال این روزها نباید وارد بحث حدود داوری شود. این امر حواس آنها را پرت می کند و تا حدودی آنها را در مقابل کمیته داوران قرار می دهد، بنابراین آنها فقط باید به فکر بازی های لیگ باشند، خونسرد باشند و از هر اتفاقی که می تواند مانع قهرمانی آنها شود دوری کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید