دانشجو باید زمینه ساز اشتغال و توسعه اقتصادی باشد



ایسنا/ قم مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه دانش آموزان باید منشاء تحول در اشتغال و اقتصاد چه در کشور و چه در کشور باشند و این توانایی در دانش آموزان است، گفت: ما فراهم می کنیم بنابراین حامی همه جانبه هستیم. دانشجویان در اشتغال و ازدواج

مدیر کل کمیته کمک دولتی دکتر محسن مسعودیان راد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان صمغ در حاشیه همایش دانشجویی، جنگ نرم و افسران رسانه با تعدادی از دانشجویان به مناسبت روز دانش آموز در تالار امام معصومه(س) گفت: از دایره انسانیت خارج می شود. . از همان ابتدا، و این اهمیت قرآن برای عالم اندیشه و عقل است.

مسعودیان راد با بیان اینکه دانش آموز باید منبع و معدنچی فرهنگ، علم و حکمت باشد، ادامه داد: تنها دانش نیست که دانش آموز را از دیگران متمایز می کند، بلکه دانش آموز امروزی باید بتواند خوب فکر و تحلیل کند. وضع موجود پس باید وقت خود را بخوبی بشناسد و مدیریت کند و این شرط یک دانش آموز فعال در صحنه و یک دانش آموز ارزشمند و ولایی است.

وی بر توسعه مهارت های همه دانش آموزان چه از نظر علمی و چه از نظر اقتصادی تاکید کرد. افراد زیادی هستند که از پروژه‌های خلاقانه حمایت می‌کنند که ما به راحتی می‌توانیم خدمات مناسبی را به پروژه‌های خلاقانه ارائه دهیم و دانش شما، دانش‌آموزان، باید به شما کمک کند تا امروز کار کنید و به رشد کسب‌وکارهای جدید کمک کنید.

مسعودیان راد با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید زمینه ساز تحول در اشتغال و اقتصاد چه در استان و چه در کشور باشند و این توانایی در دانش آموزان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ایده های دانش آموزان استفاده خواهیم کرد و زمینه کارآفرینی دانش آموزی را ایجاد خواهیم کرد. . بنابراین ما حامی همه جانبه اشتغال دانشجویی و ازدواج هستیم.

وی در خاتمه گفت: اولویت اول در حوزه اشتغال باید دانش آموزان باشد و بین علم و عمل فاصله ای نباشد و از این پس دانشجویان برای ایجاد مشاغل کارآفرینی به ویژه در حوزه های تحقیقاتی که نیاز به حمایت مالی دارند تلاش کنند. ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید