امیدواریم در پایان «داستان حبیب» در محضر رهبر معظم انقلاب باشیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری درباره «کاروان هنری روایتگری حبیب» گفت: سال گذشته ستاد تشییع سردار شهید سلیمانی در حوزه هنری تشکیل شد. این ستاد از همان زمان شروع به تولید کرد و تجربه ای را که امسال از آن استفاده کردیم را در اختیار ما قرار داد.

وی گفت: یکی از آن تجربیات این بود که در زمان شهادت سردار، تولیدات مختلف سازها، سازمان ها و گروه های هنری زیاد بود و مردم محصولات خود را در آن حوزه عرضه می کردند و تولیدات آن حوزه به دلیل فراوانی بود. تولید وی ادامه داد: فرصت کمتری برای دیده شدن دارند، بنابراین پیش بینی می کنیم در سال جاری فعالیت خود را زودتر آغاز کنیم و شکل آن را به گونه ای تغییر دهیم که فعالیت های ما از اندازه تولیدی صرف به حوزه تولیدی تبدیل شود، بنابراین تصمیم گرفتیم از فرصت های استان های خود استفاده کنیم. از این رو کاروان هنری، سرود، اجرا، نمایش، نمایشگاه عکس و پوستر و افسانه در بین مردم داریم که این امر باعث می شود مخاطبان هدف بیشتر به تولید آثار هنری علاقه مند شوند و فرصت بیشتری به آثار فرهنگی و هنری ما می دهد.

این مدرس افزود: این کاروان هنری که به «کاروان هنر روایت حبیب» معروف است، دو روز قبل از برگزاری اصلی برنامه هایی را در قالب فعالیت های میدانی در شهرهای کشورمان با کمک حدود 50 نفر از عوامل و هنرمندان ارائه می کند. ” مردم را به برنامه شب یادبود در هر شهر یا استان دعوت می کند. اولین برنامه و مراسم افتتاحیه ما در کرمان برگزار می شود و درخواست کردیم اختتامیه «کاروان هنری روایت حبیب» با حضور حضرت امام (ره) و رهبری معظم برگزار شود و مکاتبه ای انجام شد. . . البته این موضوع بستگی به فرصت دیدار با ما دارد.

جوزه هنری گفت: پس از مراسم افتتاحیه از اصفهان به اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان، مشهد و تهران با «کاروان هنر روایت حبیب» خواهیم رفت. مجموعه رسانه ای ما تصویر هر برنامه را می گیرد. این فیلم دی ماه یک هفته مانده به شهادت در رسانه های کشور منتشر می شود.

یکی از معلمان گفت: از فرصت های استانی و کشوری برای اجرای برنامه در شهرها و استان های مختلف کشورمان استفاده می کنیم.

«کاروان حبیب ناگیل صنعت» همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را در 10 منطقه کشور اجرا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید