50 محور برای بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور شناسایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ح rizawai وی در تصویری از همایش اصلاح ساختارهای فرهنگی کشور ظهر امروز در تبریز گفت: در رویه ها و فرآیندهای جاری، سیاست ها و اهداف و رویکردهای فرهنگی، 50 محور برای بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی آماده است. دستور جلسه. “

حجت الاسلام والمسلمین ح rizawai وی افزود: بحث بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی و رسانه ای کشور از دغدغه های مقام معظم رهبری در این دولت است چرا که ساختار فرهنگی کشور ناکارآمد و در حال فروپاشی است.

    50 محور برای بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور شناسایی شده است

نایب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید به عنوان ولی فقیه به وظیفه خود عمل کنیم و در راستای تحقق منویات و منویات رهبری تلاش کنیم، اضافه کرد: دولت قبل اعتقادی به مهندسی فرهنگی و زیرساخت های فرهنگی نداشت. ما شاهد آسیب های زیادی به فرهنگ بوده ایم.» ما در دولت قبل بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین ح rizawai وی خاطرنشان کرد: اما دولت جدید معتقد است که باید در حوزه فرهنگ کار کرد و برنامه ریزی، هدف گذاری و برنامه ریزی جدی داشت.

وی فرهنگ را پدیده ای واحد دانست و افزود: وظیفه ما در فعالیت های فرهنگی گفتمان سازی و جریان سازی است یعنی فرهنگ باید به یک نیاز عمومی تبدیل شود.

    50 محور برای بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور شناسایی شده است

وی در ادامه گفت: عموم فعالان فرهنگی و عاقل روحانیون و مداحان و مبلغان انقلاب اسلامی اعم از حوزه هنری، ورزشی، قرآنی و رسانه ای باید در این باره بحث کنند تا اثرگذار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ح rizawai وی سپس گفت: این مطالبه مقام معظم رهبری از دولت برای اصلاحات در ساختارهای فرهنگی کشور باید مورد مطالبه نخبگان باشد و این ساختار فرسوده فرهنگی کشور باید تجدید شود و در این راستا مردم باید تجدید شوند. کار کن.”

دیدگاهتان را بنویسید