ویژه برنامه روز پدر در رادیو صبا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه رادیویی همزمان با میلاد امیرالمومنین علی (ع) برنامه های مختلفی را پخش می کند که فضای شادی را برای مخاطبان به ارمغان می آورد.

رادیو صبا امروز از دوشنبه 25 بهمن ماه با برنامه های متنوع مورد استقبال قرار می گیرد. «زمان زندگی»، «یار صبا»، «صبح صبا» سابامک“” ناصر بودن«همپای صبا» و «شهر فرنگ» نام برنامه های بزرگداشت روز پدر است.

روز دوشنبه، برنامه Living Time موضوعی را برای هدیه روز پدر انتخاب کرد و از بینندگان خواست تا در مورد جالب ترین چیزهایی که به پدرانشان داده اند و جالب ترین هدایایی که به عنوان هدیه پدر دریافت کرده اند، صحبت کنند.

برنامه خانواده محور با اجرای نسیم صباغ تهیه کننده و رادیو آسیه گرجی در فضایی شاد با تعامل با مخاطبان از ساعت 10 صبح صبا در حال پخش است.

برنامه «همپای صبا» با طرح پرسش در ایستگاه های مختلف قطار روزهای دوشنبه و سه شنبه صبا روز پدر را جشن می گیرد. این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر ساعت 17:00 می باشد و با پیاده سازی حضرت مهدی (عج) مخاطب را پر می کند.

نرم افزار موسیقی محور «صباهنگامام علی (ع) در شب میلاد از حاضران خواست تا این بیت شعر را کامل کنند: «در دلم شور عشق دارم». آه تو عطا این »این برنامه در فضایی شاد همراه با موزیک و آهنگ های موضوعی پدر جشن میلاد حضرت علی (ع).

این برنامه به تهیه کنندگی سجاد از ساعت 18:30 می باشد برده نژاد و فریبا باقری حضار را همراهی می کنند.

همچنین سه شنبه 26 بهمن ماه برنامه زنده صبح صبا با موضوع روز پدر به آنتن می رود. این برنامه به تهیه کنندگی محمدحسین خسروکردی و اجرای شاد محمدرضا ساخته شده است. قلمبر محمود قناعت پیشه تقدیم حاضران می شود.

جنگ شاد «شهر فرنگ» به مناسبت روز پدر از ساعت 10 این روز را با تماشاگران در قالب نمایش های کمدی به مناسبت روز پدر جشن می گیرد. این اپلیکیشن توسط سجاد ساخته شده است برده مسابقه و کارگردانی هنرمند جمعی از طنزپردازان ساجد گدوسیان و رادیو صبا تقدیم مخاطبان می شود.

رادیو صبا روی موج اف. ام به دنباله 105.5 مگاهرتز گوش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید