بهروان: فوتبال کشور را نباید معامله کرد/ چرا مردم را فریب می دهید؟


بهروان: فوتبال کشور را نباید معامله کرد/ چرا مردم را فریب می دهید؟

یکی از اعضای سابق هیات مدیره فدراسیون فوتبال می گوید تنها سرمایه این ورزش اعتماد مردم است اما اکنون این اعتماد در حال از بین رفتن است.

گلمرزا بهروان با بیان اینکه میرشاد مجیدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد به خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم. او یک فوتبالیست است اما باید دید هدف چیست. اگر هدف توسعه فوتبال ملی است باید کمک کنیم. هیچکس به تنهایی نمی تواند به فوتبال ایران کمک کند، حتی هیئت مدیره. کسانی که به فوتبال علاقه دارند، سالم هستند و به دنبال نقطه شروع در فوتبال نیستند، باید کمک کنند.

همه عرصه های جامعه، فوتبال و رسانه ها باید کمک کنند. باید فضایی ایجاد شود که کسانی که می آیند کار کنند، زحمت بکشند و کسانی که می خواهند کار کنند آسیب نبینند. این نبردها بازی های برنده نیستند. همه کسانی که به فوتبال می آیند از قبل سخت کار می کنند. صفایی فراهانی، مصطفوی، کفاشیان، تاج و عزیزی خادم در حضورشان زحمت کشیدند. البته آنها هم کامل نبودند، اما نباید از تلاش آنها غافل شد.

یکی از اعضای سابق هیات مدیره فدراسیون فوتبال درباره جنجال های موجود در این فدراسیون گفت: فوتبال حتی می تواند بر وضعیت جامعه تاثیر بگذارد و هیچ وقت جو آرام و بدون مشکل نبوده است. اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد. چرا مردم را فریب می دهید؟ حقیقت را بگو. این تفاوت ها اصلا خوب نیست و من از این مسائل گذشتم. من بیش از 8 سال است که در فدراسیون هستم و حتی برای این کار نامه نوشته ایم. روال کمی متفاوت بود، اما نامه ای که ما نوشتیم درست نبود. فوتبال در کشور ما نباید معامله شود.

وی ادامه داد: تنها سرمایه ما در ورزش اعتماد مردم است اما اکنون این اعتماد متزلزل شده است. ما در شرایط خطرناکی قرار داریم. همه باید بیایند و در فوتبال کمک کنند، آن روزهایی را زندگی کنند که می خواهند تنها با هیئت مدیره کار کنند. فوتبال نیاز به کمک دارد و به نظر شما الان داریم کمک می کنیم؟ ما فضا را گرم کرده ایم و هیچکس نباید در این فضا کسی را مقصر بداند. ما به خود فشار می آوریم و خود را ضعیف می کنیم.

بهروان افزود: اگر دلمان برای مردم می سوزد می توانیم قوی تر عمل کنیم. آقای عزیزی خادم از کسانی که بله گفتند پیروی نکرد. همه کسانی که می توانند با حریف کار کنند سالم هستند و باید به همه احترام گذاشت. همدلی باعث ایجاد قدرت می شود، اما این اتحاد دیگر وجود ندارد. برو مجمع رو ببین همه مثل همن؟ آنها واقعا نیستند. محال است زحمات دیگران را نبینی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید