اپل موزیک دوره آزمایشی رایگان را به یک ماه کاهش داده است


این هفته، اپل تغییر نسبتاً بزرگی در برنامه Apple Music خود ایجاد کرد و اکنون، سه سال پس از اعلام برنامه هایی برای کاهش دوره آزمایشی رایگان خود، سرانجام این کار را انجام داده است. کاربران جدید به جای سه ماه فقط یک ماه آزمایش رایگان دریافت می کنند. خریداران AirPods و سایر دستگاه‌ها هنوز شش ماه فرصت دارند. اشتراک رایگان سه ماهه ویژگی ای بود که Apple Music را از رقبای خود متمایز می کرد.

به گفته Apple Insider، Apple Music می گوید که همه می توانند از یک ماه آزادی بیان لذت ببرند. همچنین بیان می کند که پس از دوره آزمایشی، کاربر به طور خودکار 9.99 دلار در ماه دریافت می کند تا بتواند از آن استفاده کند. این سرویس اکنون 150 کشور را پوشش می دهد و سیاست جدید اپل برای همه مناطق اعمال خواهد شد.

مقاله مرتبط:

با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، خرید دستگاه های سازگار به شما امکان استفاده از اشتراک شش ماهه را می دهد. دستگاه های اپل شامل ایرپاد پرو، ایرپاد 2، ایرپاد 3، ایرپاد مکس و هوم پد مینی هستند.

توجه داشته باشید که قیمت اپل موزیک بدون تغییر باقی مانده است و سه طرح مختلف آن شامل دانشجویی، فردی و خانوادگی به ترتیب 4.99 دلار، 9.99 دلار و 14.99 دلار قیمت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید