مذاکرات تراکتورسازی با 3 باشگاه ایرانی و 2 بازیکن خارجی در حال انجام است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، میر معصوم سهرابی در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: مطابق با با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل، سرمربی تیم تراکتورسازی تصمیم گرفت 5 روز استراحت کند و تمرین جدید از شنبه (9 بهمن) آغاز شود.

وی افزود: همچنین سولدو و سایر اعضای خارجی کارکنان آنها برای استراحت عازم وطن شده اند و روز جمعه به ایران بازخواهند گشت.

سهرابی افزود: با توجه به احتمال بارندگی، اقدامات لازم برای آماده سازی چمن ورزشگاه اختصاصی باشگاه انجام شده است. اما با توجه به ممنوعیت در این منطقه; طبق برنامه و با در نظر گرفتن توان فنی باشگاه، کمپ تیمی در مجموعه ورزشی ویژه باشگاه تراکتورسازی با اسکان اعضای تیم در هتل برپا می شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص تقویت این تیم گفت: برای جذب چند بازیکن از این تیم ها مکاتباتی با تیم های سپاهان، مس رفسنجان و پیکان انجام شد. ولی مطابق با ما اسامی بازیکنان را فاش نمی کنیم زیرا هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. چون غیرحرفه ای است.

سهرابی درباره برنامه باشگاه نقل و انتقالات وی ادامه داد: البته شرایط جذب بازیکن در نیم فصل با ابتدای فصل متفاوت است و باید با حساسیت زیادی به این کار ادامه دهیم و در این زمینه اولویت ما تلاش است. ساختار اصلی را حفظ کنیم. و تیم را در جاهای مختلف تقویت کنیم.” اساسا نظر کادر فنی

وی افزود: با دو بازیکن خارجی مذاکراتی انجام داده ایم و باشگاه اقدامات لازم را برای اخذ روادید برای آنها انجام داده و انتظار داریم قرارداد بازیکنان با باشگاه ها فسخ شود و پس از آن این دو بازیکن برای فینال وارد ایران شوند. مذاکرات.”

وی همچنین گفت: همچنین با توجه به اظهارات سرمربی این تیم، دو بازیکن که اسامی آنها از قبل اعلام شده در لیست خروجی های باشگاه قرار گرفته اند.

سهرابی در خصوص اقدامات باشگاه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: با آقا توافق لازم صورت گرفته است.اروین» انجام شد و نامه تائیدیه همچنین از طریق فیفا به فیفا ارسال شد. نمایندگان این باشگاه در ترکیه نیز با وکلا دیدار کردند.حمزاوی“و”شانسآنها در حال رایزنی با این بازیکنان هستند تا به توافق برسند و پنجره نقل و انتقالات “تراکتور” باز شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه سود قرارداد به مربیان تیم فوتبال تراکتورسازی نیز پرداخت شده است، گفت: در کنار بازیکنانی که قبلاً اعلام کرده بودیم نیمی از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و قرارداد در سال جاری امضا شد. روزهای آینده درصد همه بازیکنان و سایر اعضای تیم ما نگرانی های هواداران را در مورد احتمال توقف یک تیم برآورده خواهیم کرد. جهت دار مقاوم باش.

دیدگاهتان را بنویسید