جیلی می خواهد با خرید Meizu وارد بازار موبایل شود.


ظاهرا خودروساز معروف چینی جیلی در حال حاضر قصد خرید یک سازنده گوشی هوشمند را دارد. منابع نزدیک به این موضوع گفتند که گوشی هدف جیلی میزو بوده است.

به گزارش Gizmochana، 36kr، چندین منبع مستقل تایید کردند که گروه جیلی در حال مذاکره با این شرکت برای خرید Meizu است. ظاهرا این معامله همچنان ادامه دارد و جزئیات آن به عنوان کل قیمت خرید هنوز مشخص نیست. لازم به ذکر است که این اقدام تا حدی با گزارش های قبلی در این زمینه مطابقت دارد. پیش از این گزارش شده بود که جیلی قصد دارد یکی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند را خریداری کند.

خرید گوشی هوشمند توسط این خودروساز گامی بر خلاف روند فعلی بازار است، چرا که برندهای گوشی های هوشمند مانند شیائومی و اپل به زودی خود را برای ورود به بازار خودرو آماده می کنند و جیلی از صنعت خودروسازی نیز وارد صنعت گوشی های هوشمند خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، رئیس و موسس جیلی برنامه‌های جسورانه‌ای را آغاز کرده و تصمیم گرفته است اولین گوشی هوشمند این شرکت را در سال ۲۰۲۳ معرفی کند. علاوه بر این، سرمایه گذاری اولیه جیلی برای راه اندازی یک پروژه بازار گوشی های هوشمند در حال حاضر حدود 10 میلیارد یوان (حدود 1.55 میلیارد دلار) برآورد شده است.

مقاله مرتبط:

با توجه به هدف جیلی برای عرضه اولین گوشی هوشمند خود در سال آینده، خرید یک برند فعال در این زمینه منطقی است. زیرا این کمپین مطابق برنامه زمانبندی شرکت خواهد بود.

Meizu در حال حاضر یک تیم اختصاصی برای عملیات گوشی های هوشمند دارد. در حالی که اخیراً برند چینی تا حدودی کند شده است، خرید جیلی احتمالاً به تغییراتی در Meizu منجر می شود که می تواند سهم بازار این شرکت را در گوشی های هوشمند افزایش دهد.

البته لازم به ذکر است که این گزارش هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، بنابراین باید تا انتشار گزارش های موثق و رسمی مدتی صبر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید