نسخه بتا One UI 4 برای گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 منتشر شده است


طی چند سال گذشته، سامسونگ روند انتشار به‌روزرسانی‌های اندروید را برای گوشی‌های خود بهبود بخشیده و سرعت آن‌ها را به طرز چشمگیری افزایش داده است. در هفته های اخیر شاهد انتشار نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 برای گلکسی اس 21، اس 20، نوت 20 و جدیدترین گوشی های سری Z بوده ایم. نسخه پایدار نیز چند روز پیش به کاربران گلکسی اس 21 معرفی شد و سامسونگ را به یکی از سریع ترین شرکت های ارائه دهنده اندروید 12 تبدیل کرد. حالا نوبت گلکسی اس 10 و نوت 10 است و کاربران در کره جنوبی می توانند در نسخه بتای One UI 4 ثبت نام کرده و نسخه بتا را دریافت کنند.

در نهایت برای اولین بار در تاریخ گوشی های سامسونگ شاهد سومین آپدیت اندروید برای پرچمداران سه سال اخیر این شرکت هستیم و این غول کره ای با انتشار اطلاعیه ای در بین اعضای سامسونگ از کاربران این گوشی ها برای برنامه ریزی زودهنگام دعوت کرده است. دسترسی به نسخه چهارم رابط کاربری این شرکت. دستگاه های اندرویدی درگیر هستند. همانطور که اشاره شد، این اطلاعیه در کره جنوبی برای کاربران این گوشی ها اعلام شد، اما در روزهای آینده این اعلامیه به کاربران کشورهای بیشتری ارائه خواهد شد و انتظار می رود در برنامه ثبت نام کرده و نسخه بتا را دریافت کنند.

برای One UI 4 ثبت نام کنید، زودتر در Galaxy Note 10 و Galaxy S10 ثبت نام کنید

مقالات مرتبط:

ما هنوز نمی دانیم که آیا آپدیت اندروید 12 برای این گوشی ها تمام تغییرات و بهبودهای ایجاد شده در پرچمداران جدیدتر را پوشش می دهد یا خیر، اما به احتمال زیاد بیشتر ویژگی های جدید را به همراه خواهد داشت. تغییر قابل توجهی در ظاهر One UI 4 در مقایسه با گوشی‌های پیکسل اندروید 12 مشاهده نشده است، اما بیشتر پیشرفت‌های ایجاد شده در اندروید 12 روی پوسته سفارشی سامسونگ اعمال شده است و شامل مناطقی می‌شود که می‌بینیم سامسونگ تغییراتی آگاهانه در کاربر خود ایجاد می‌کند. رابط. مانند یک تابلوی حریم خصوصی جدید حریم خصوصی زمانی به دست می آید که برنامه از دوربین، میکروفون و موقعیت، ویجت های بازطراحی شده و تنظیم کوچکی از شخصی سازی ها بر اساس Google Material You استفاده کند (تم رنگی رابط کاربری را بر اساس تصویر زمینه تنظیم کنید). در این صفحه می توانید تمام تغییرات One UI 4 را مشاهده کنید.

این شرکت تاریخ دقیقی را برای انتشار آخرین نسخه تعیین نکرده است، اما اگر بنچمارک را برنامه One UI 4 در هند فرض کنیم، احتمالاً در ژانویه شاهد انتشار آخرین نسخه برای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 خواهیم بود. 2022. . کاربران برای دریافت نسخه های بتا می توانند نوتیفیکیشن را در صفحه اصلی اپلیکیشن Samsung Members وارد کرده و پس از ثبت نام با مراجعه به تنظیمات گوشی آن را از قسمت Software Update دانلود و نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید