مدیران گروه مهندسی و طراحی استعفا دادند


پاراگ آگراوال، مدیرعامل جدید توییتر، جدایی از غول فناوری را آغاز کرده است. او در مراحل اولیه خود، مایکل مانتانو و دانتلی دیویس را که قبلاً تیم مهندسی و طراحی شرکت را رهبری می کردند، کنار گذاشت.

سخنگوی توییتر با تایید تغییرات ساختاری این شرکت گفت: “پاراگ بر تعالی عملیاتی تمرکز خواهد کرد و توییتر را برای حرکت به سمت اهداف خود تغییر خواهد داد” این تغییرات با همین هدف انجام شده است. پیشرفت کار

با انجام این کار، توییتر می خواهد انعطاف پذیری عملیات خود را افزایش دهد و به تصمیم گیری سریعتر و آگاهانه تر کمک کند. دیویس در توییتی از همکارانش تشکر کرد و گفت که دو سال حضور در توییتر بخش مهمی از زندگی او بوده است. سارا بیکوپور یکی دیگر از اعضای تیم محصولات این شرکت در توییتی اعلام کرد که آخرین روز خود را در توییتر گذرانده است. با این حال مشخص نیست که جدایی او به این تغییر ساختاری مربوط می شود یا خیر.

واشنگتن پست مدعی شد که مانتانو و دیویس به ایمیلی از توییتر دسترسی پیدا کردند که در آن تا پایان سال 2021 شرکت را ترک خواهند کرد. توییتر همچنین در سندی توضیح می دهد که در حال سازماندهی مجدد واحد مصرف کننده اصلی، درآمد و فناوری های کلیدی خود برای افزایش مسئولیت پذیری، سرعت و کارایی عملیاتی است. هدایت این سه دسته بر عهده کیوان بیکوپور، بروس فالک و نیک کالدول خواهد بود.

جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر، چند روز پیش اعلام کرد که کنترل این شرکت را به پاراگ آگراوالا واگذار خواهد کرد. این مقاله دیجیاتو را بخوانید تا با این مدیر هندی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید