معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم از مجتمع های خوابگاهی دانشگاه تهران بازدید کردند



معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم و رئیس دانشگاه تهران همزمان با روز دانشجو از مجتمع کوی دانشگاه تهران بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای بازدید از کوی دانشگاه تهران، دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، دکتر محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم و دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران بر مزار آن گمنام زیارت کردند. شهید آرمیده در خوابگاه و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

دکتر مخبر دزفولی ضمن حضور در کوی دانشگاه در جریان گزارش تامین اسکان و طبقات بلوک های کوی دانشگاه قرار گرفت.

نصب و نصب 20000 متر مکعب فرش و پرده در خوابگاه، تعمیر و تجهیز سالن ورزشی خوابگاه خواهران، بازسازی خوابگاه مصنوعی خوابگاه پسران، بازسازی سیستم روشنایی خوابگاه و زمین های ورزشی، تعمیر و تعمیرات اساسی خودرو و تامین سیستم های گرمایشی و وسایل زندگی ضروری خوابگاه هایی مانند یخچال و اجاق گاز از جمله اقداماتی است که برای طراحی و بهسازی خوابگاه دانشگاه تهران انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این اقدامات با حمایت بنیاد پانزدهم خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اجرا شد.
در بازدید معاون اول رئیس جمهور از کوی دانشگاه، مسئولان از تعدادی از اتاق های دانشجویان بازدید کردند و با اهدای شاخه گل به دانشجویان ساکن این کوی، روز دانشجو را گرامی داشتند.

مسئولان همچنین از تجهیزات و عملیات جدید نصب شده برای نوسازی خوابگاه های دانشجویی و اماکن ورزشی و همچنین خوابگاه های دانشگاه بازدید کردند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید