هلال احمر استان همدان به 161 مسافر گرفتار در برف کمک کرد



ˈعلی سنجربیˈ دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:

وی گفت: با وجود اینکه بسیاری از رانندگان زنجیر چرخ دارند اما توانایی بستن آن را ندارند و مسئولان هلال احمر در حال انجام اقدامات موثری برای بستن زنجیر چرخ خودرو و کمک به مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 33 امدادگر مستعد هلال احمر با هشت دستگاه خودرو در گذرگاه های اسدآباد، زاگه، گرمک و گل تپه به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. مسافران خدمت می کنند و رانندگان از اتومبیل ها عبور می کنند.

وی گفت: هلال احمر با 19 پایگاه شامل 13 پایگاه ثابت و امداد کوهستانی و هوایی و همچنین چهار پایگاه موقت در طرح راهداری زمستانی استان همدان مشارکت دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت لزوم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در فصل زمستان با وسایل ایمنی تردد کنند و از وضعیت جوی و جاده ها مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان همچنین با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری به دلیل شرایط نامساعد جوی گفت: تردد در مناطق کوهستانی و برفی استان به ویژه بدون معبر اسدآباد غیرممکن است. ” زنجیر چرخ

پلیس راه استان همدان با 101 اکیپ آماده اجرای طرح زمستانی در راه های ارتباطی و مناطق کوهستانی منطقه است.

همچنین 342 پایگاه ثابت و سیار گروه راهداری با 312 دستگاه خودروی کمکی، برف روب و نمک پاش و 533 پرسنل در 16 تقاطع و 45 ایستگاه برف روبی در استان همدان حضور دارند.

جمعیت هلال احمر استان همدان نیز با 26 راهدار ثابت، سیار، کوهستان و پایگاه هوایی و 120 دستگاه خودرو آماده است.

در استان همدان بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر راه مختلف وجود دارد که 3 هزار و 359 کیلومتر راه روستایی، هزار و 54 کیلومتر راه فرعی، 940 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و 85 کیلومتر بزرگراه است.

دیدگاهتان را بنویسید