ما برنامه Step Fit را ارائه می دهیم. به وزن دلخواه مسواک بزنید


«داشتن وزن ایده آل» و «داشتن اضافه وزن» بسیاری از افراد را نگران می کند و هنوز راه های زیادی برای رهایی از آنها وجود دارد. برنامه های کالری شماری یکی از پرطرفدارترین روش ها برای کنترل وزن و رسیدن به وزن ایده آل می باشد و در این مقاله قصد داریم شما را با برنامه Step Fit آشنا کنیم که وزن مورد نظر کاربران را در اسرع وقت به دست می آورد.

قبلاً در مقاله مشابه دیگری، اپلیکیشن باریکا ما ملاقات کردیم.

اپلیکیشن Step Fit; کالری شمار صحیح شما

صرف نظر از یک ویژگی خاص، همه افراد در طول روز به کالری خاصی نیاز دارند که باید با میزان کالری دریافتی آنها مطابقت داشته باشد. عدم تعادل بین کالری مورد نیاز و کالری دریافتی می تواند منجر به اضافه وزن و چاقی یا حتی کمبود وزن شود. به همین منظور، رژیم های غذایی مختلفی که در چند سال گذشته توسط متخصصان تهیه شده است، به عنوان یکی از بهترین روش های علمی برای کاهش یا کاهش وزن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

تقریباً در سراسر جهان، متخصصان تغذیه رژیم‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که به موضوع کالری دریافتی توجه می‌کنند تا مشکلات مشتریان خود را حل کنند. با این حال، برنامه های کالری شماری مانند برنامه Step Fit چنین رویکردی را مستقیماً در دسترس کاربران قرار می دهد، اگرچه روش های مورد استفاده در اینجا توسط جامعه پزشکان و متخصصان تغذیه تأیید شده است.

قانون کلی کالری دریافتی شما بسیار ساده است. برای حفظ وزن فعلی بدن انسان با توجه به ویژگی هایی که دارد مانند وزن، قد، سن و فعالیت روزانه به مقدار مشخصی کالری نیاز دارد. کاربران با مصرف کالری بیش از حد وزن اضافه می کنند و با مصرف کالری کم وزن کم می کنند، زیرا چربی های بدون چربی به مرور زمان می سوزند. اما چگونه می توان کمبود یا افزایش کالری مصرفی را محاسبه کرد؟ در اینجا، برنامه Step Fit به شما کمک می کند تا یک راه ساده برای دریافت کالری روزانه و رسیدن به وزن مورد نظر خود ارائه دهید.

برنامه StepFit با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط کاربران و شرح داده شده در زیر، به طور خودکار تمام کالری های مصرف شده و سوزانده شده توسط کاربران را محاسبه می کند. با این حال، کاربران به راحتی یاد خواهند گرفت که برای کاهش وزن چقدر بخورند و برای افزایش وزن چقدر بخورند.

یکی از مزایای این روش در کنار سادگی و دقت بالا عدم محدودیت کاربران است. اگرچه بسیاری از رژیم های غذایی کاربران را از مصرف برخی مواد غذایی مانند پیتزا و نوشابه منع می کند، اما این روش هیچ محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی کند و باید صرفاً به کالری مجاز توجه کنید و از حد مجاز روزانه خود فراتر نروید.

به طور کلی اپلیکیشن Step Fit رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و ضمن ارائه روشی بسیار دقیق و علمی برای کار با آن، بسیار ساده بوده و میزان کالری مصرفی را به بهترین نحو به کاربران منتقل می کند. در زیر ویژگی های مختلف برنامه و نحوه کار با آن را توضیح خواهیم داد.

ویژگی ها و نحوه کار با برنامه Step Fit

احتمالاً مهمترین چیزی که در Step Fit خواهید دید محیط بسیار ساده آن است، در واقع این کالری شمار منوهای پیچیده تری ندارد و تمام ابزارهای مورد نیاز شما در صفحه اصلی قرار دارند. تصویر زیر صفحه اصلی اپلیکیشن است که در قسمت های بعدی به توضیح آن خواهیم پرداخت.

در بالای برنامه، دو تب “تقویم” برای مشاهده عملکرد روزانه و “یادداشت” برای یادداشت های خود در طول روز را مشاهده خواهید کرد. در واقع رژیم غذایی، فعالیت ها و میزان آبی که در طول روز مصرف می کنید در قسمت یادداشت ها درج شده است که می توانید ویرایش کنید.

بعد از نمودار پیشرفت که خلاصه ای از عملکرد روزانه شماست، این قسمت میزان کالری، پروتئین، کربوهیدرات و چربی مورد نیاز شما را مشخص می کند و می توانید آن را با روز قبل مقایسه کنید. همچنین، اگر «هدفی تعیین کنید»، فرمول زیر یک نمودار دایره ای تشکیل می دهد که به شما در رسیدن به هدف مورد نظرتان کمک می کند.

در زیر جدول گزینه های مختلفی از کالری، پروتئین، کربوهیدرات و چربی در رنگ های مختلف وجود دارد که با انتخاب هر کدام می توانید جدول متعلق به خود را مشاهده کنید.

محدوده کم گزینه های کاربردی مانند مکمل خوراک، مکمل فعالیت، مصرف آب و رکورد وزن فعلی است که به طور کلی بر اساس این اطلاعات شکل گرفته و اصلاح می شوند. با انتخاب هر یک از این موارد به منوی خود دسترسی خواهید داشت.

به عنوان مثال، در گالری زیر سعی کردیم یک غذای جدید را به عملکرد روزانه خود اضافه کنیم. پس از انتخاب گزینه ی ribbon attachment دسته بندی های مختلفی از تنقلات به شما نمایش داده می شود که در بین آن ها باید روبان مورد استفاده خود را علامت بزنید یا در نوار جستجوی بالا جستجو کنید. پس از انتخاب غذای مورد نظر و میزان مصرف، کالری و پروتئین غذای انتخابی به صورت خودکار محاسبه می شود تا در نمودار پیشرفت شما استفاده شود. در نهایت با رفتن به صفحه اصلی متوجه می شوید که کالری دریافتی شما از روی این غذا محاسبه می شود و می توانید کالری دریافتی روزانه خود را به این روش ساده محاسبه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید