دوازدهمین فرماندار گلستان در دولت سیزدهم معرفی شد/ «سلیمان هاشمی» نماینده عالی دولت در قلعه سفید



ایسنا/ گلستان سلیمان هاشمی والی گلستان به عنوان والی موقت آگ گالا منصوب شد.

در دولت سیزدهم روند انتخاب فرمانداران شهرستان های استان گلستان به تدریج رو به پایان است و زمان زیادی برای پایان و معرفی فرمانداران همه شهرستان ها باقی نمانده است.

روز گذشته استاندار گلستان طی احکامی جداگانه سه فرماندار استان های رامیان، بندرترکمن و گمیشان را منصوب کرد و در عمل از مجموع ۱۴ فرماندار گلستان ۱۱ نفر به عنوان اعضای جدید بر استانداری تکیه زدند.

اما در آخرین ساعات روز یکشنبه علی محمد زنگنه نیز به عنوان دوازدهمین شهرستان گلستان منصوب و «سلیمان هاشمی» را به عنوان سرپرست فرمانداری آگ گلا منصوب کرد.

سلیمان هاشمی از نیروهای انقلابی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان پیش از این به عنوان نماینده وزارت امور خارجه در استان گلستان فعالیت می کرد.

سلیمان هاشمی یکی از چندین کاندیدای تصدی سمت مدیر کل و حتی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بود و در نهایت به عنوان فرماندار آگ گالا یکی از شهرستان های مهم استان معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری آق گلا با حضور «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ساعت 9 صبح روز دوشنبه در سالن همایش های تجاری صنعت آق گلا برگزار می شود. شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید