نظم و انضباط که بیشترین مدال را در استان کسب کرد نیازی به توجه مسئولان ندارد/ شورای ووشو اردبیل


نظم و انضباط که بیشترین مدال را در استان کسب کرد نیازی به توجه مسئولان ندارد/ شورای ووشو اردبیل

رئیس شورای ووشوی استان اردبیل گفت: با وجود اینکه هیئت ووشوی استان 10 سال متوالی در بین سه هیئت اول استان قرار دارد اما هنوز خانه ای برای این منطقه ایجاد نشده است.

در گفتگو با هوشنگ افشار رئیس هیئت ووشو استان اردبیل خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل وی اعلام کرد تیم منتخب استان اردبیل با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به مقام دوم مسابقات کشوری دست یافت.

وی افزود: رضا عبداللهی و جعفر شیرزاد از تیم ووشو استان اردبیل مدال طلا، سعید جاوید و رضا عظیمی مدال نقره و سعید سالمی نیز مدال برنز کسب کردند.چین به بازی های آسیایی 2022 هانگجو راه یافت.

افشار از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان شورای ووشو استان تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه اداره کل ورزش استان در سال های گذشته بدهی های هیئت را پرداخت کرده است اما حجم بالای شورای ووشو نیازمند حمایت های مالی بیشتری است. ما در مقابل اداره کل هستیم تا بتوانیم امسال وام برای جایابی ارائه کنیم.

رئیس شورای ووشو استان اردبیل اذعان داشت: از سال 90 با تلاش مربیان، داوران، ورزشکاران، اعضای کمیته های مختلف شورا موفق شدیم به عنوان یکی از 3 هیئت برتر استان معرفی شویم. هر ساله نیازمند توجه جدی مسئولان و حمایت بخش های دولتی و خصوصی است.

رئیس شورای ووشو استان اردبیل گفت: متاسفانه با شیوع بیماری عروق کرونر شرایط سختی در ورزش استان به ویژه ورزش های رزمی حاکم است و حداقل قهرمانان استان را برای این مسابقات آماده کنید.

افشار اذعان داشت: تیم ووشو تاکنون بیشترین مدال را در مسابقات کشوری، جهانی و آسیایی استان کسب کرده است به طوری که هر ساله حدود 10 نفر در مسابقات مختلف مدال می گیرند و باعث افتخار استان می شوند.

وی در خصوص اقدامات زیرساختی انجام شده علیه ورزشکاران و قهرمانان ووشو منطقه گفت: با تلاش های انجام شده توانستیم سه سکو برای تمرین و آماده سازی تیم ها در استان ایجاد کنیم که هزینه هر کدام در مبادله امروز است. نرخ. پلت فرم بیش از 200 میلیون توماس است.

این مسئول ورزشی با گلایه از فضای نامناسب تمرینات ووشو گفت: اگرچه ووشو تیمی است که بیشترین مدال را در بین تیم های ورزشی استان کسب کرده است، اما متاسفانه ورزشکاران این رشته از خانه ووشو محروم بوده و از خانه مناسبی برخوردار نیستند. تاسیسات ورزشی باشگاه برای تمرین.”

رئیس اداره ووشو استان خواستار اختصاص و یا احداث خانه ووشو برای ورزشکاران استان شد و گفت: در نبود این شرایط و فرصت ها، مدیریت استان توانست قهرمانان شایسته ای را به جامعه ورزش استان تحویل دهد؛ در حالی که در صورت عدم وجود این شرایط و فرصت ها توانستیم قهرمانان شایسته ای را به جامعه ورزش استان تحویل دهیم. اگر امکانات و زیرساخت هایی مانند خانه ووشو و سالن های تمرینی مناسب فراهم شود، قطعا شاهد افزایش مدال های ورزشکاران فعال در این رشته خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید