نامه شکایت داور بازی با آلومینیوم تراکتورسازی به سازمان لیگ ارسال شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، تراکتورسازی با توجه به اینکه داوران دیدار تراکتور و آلومینیوم از هفته هشتم لیگ برتر در شیفت شب حضور داشتند، با مدارک و مستنداتی که در اختیار دارد شکایت رسمی خود را ارائه کرد. لیگ برتر ارسال شد.

متن نامه تراکتورسازی به شرح زیر است:

با احترام، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:00 یکشنبه (14 آذرماه) در دیدار تیم های تراکتورسازی و آلومینیوم تبریز یادآور اتفاقات و اشتباهات داوری نحوه داوری و داوری سوال برانگیز بود.

به گزارش تارنمای رسمی فدراسیون فوتبال، احمد محمدی، حمید سبحانی، مهدی شفیعی و مسعود حقیقی روز 19 آذر دیدار تراکتورسازی و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر را قضاوت خواهند کرد. وی در جلسه از تغییر داوران خبر داد.

به گفته وی، اشکان خورشیدی و یاسر همرنگ به ترتیب جایگزین داور میانی و داور چهارم شدند. اگرچه هیچ خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر نشد و دلایل این تصمیم از سوی مسئولان مربوطه اعلام نشد، اما تیم داوری تغییر کرد.

همچنین داور بازی “تراکتور” – “آلومینیوم” در این دیدار حکم جنجالی و موثری را صادر کرد؛ جزئیات اشتباهات داور به شرح زیر است: جناب عالی که دو گل صحیح و یک پنالتی باید به سود تراکتور می شد.

بر اساس تصاویر تلویزیونی، در دقیقه 6 بازی، ضربه تراکتورسازی به تیر دروازه برخورد کرد که متاسفانه داور و دستیارانش به آن توجهی نکردند. همه می دانیم که رسیدن به گل پیروزی در دقایق ابتدایی می تواند روند بازی را به کلی تغییر دهد.

طبق تصاویری که دوربین باشگاه گرفته است، بازیکن آلومینیوم در دقیقه 74 بازی، توپ را با دست به کرنر تبدیل کرد که این خطای پنالتی به سود تراکتور بود.

طبق تصاویر تلویزیونی، محمد عباس زاده مهاجم تراکتورسازی در دقیقه 82 بازی در حالی که این بازیکن پشت مدافع آلومینیومی قرار داشت وارد توپ شد و تصمیم داور مبنی بر آفساید بودن گل اشتباه بود.

باشگاه تراکتورسازی ضمن ارسال مدارک نسبت به تغییر داوران و تصمیمات اشتباه و موثر یک شبه هیات داوران اعتراض کرد و خواستار پیگیری و اعلام رسمی نتایج از سوی مسئولان مربوطه شد. تراکتور

انتهای پیام/60017



برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید