مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی معرفی شد/ لزوم خلوت شدن ندامتگاه ها در بازار برای کنترل تخلفات قانونی


به گزارش خبرگزاري فارس اروميه به نقل از روابط عمومي، وي در مراسم تقديم شأن و منزلت رؤساي سابق و جديد تعزيرات دولتي استان گفت:

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین وظایف یک ندامتگاه، نقش نظارت و مراقبت، حفاظت از فعالیت های بازار آن است که در برخی موارد مردم از این مقوله ها و وجود فضا و عملیات و کف سازی شکایت دارند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: مجازات ها باید برای مردم تشویق کننده و تشویق کننده باشد و برای قانون شکنان و ایجاد بی اعتمادی روانی، اهرم اجرایی قوی و عامل اصلاح و انضباط باشد.

عتباتی یادآور شد: مجازات ها نباید منتظر بازرسان صنعتی، معدنی و اصناف باشد.

وی افزود: بسیج اصناف و اتاق اصناف و بازرسان آنها و تشکل های مردم نهاد به ویژه تشکل های صنفی با حضور بازرسان داوطلب می تواند کمک شایانی در صدور احکام باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تعزیر بر پیشگیری از تخلفات صنفی و گران فروشی تمرکز کرد و برنامه های فرهنگی، پیشگیرانه و ارشادی را برای کنترل و صیانت از بازار بسیار مهم و موثر دانست.

عتباتی در پایان اجرای تصمیمات ادارات تعزیرات را مهم خواند و گفت: مصداق بارز عدالت در اجرای حکم و تاخیر در اجرای حکم است. جریمه آن جمع آوری و فروش اموال متعلق به سازمان است.

در ادامه این نشست محمدعلی اسفنانی گفت: کاسبان ما حبیب الله هستند و گاهی تخلفاتی صورت می گیرد و باید با آن برخورد کرد و اولویت ماست.

او گفت که این اداره بر سه بخش کالا و خدمات، صحت و قاچاق انسان نظارت دارد تا در سطح جامعه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: حدود 120 هزار تجهیزات پزشکی در حوزه پزشکی وجود دارد که باید نظارت شود تا از سازگاری آنها اطمینان حاصل شود.

معاون اجتماعی و انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در حوزه خدماتی و کالایی این دستگاه بر تمامی حوزه ها نظارت دارد تا تخلفی صورت نگیرد.

اسفنانی ادامه داد: اثربخشی برخورد با متخلفان زمانی دیده می شود که مردم رفتار متخلفان را ببینند.

وی گفت: همانند گذشته برای اینکه شاهد پویایی دولت جدید در آذربایجان غربی باشیم باید همکاری های مناسب بین دستگاهی صورت گیرد.

در این دیدار از زحمات محمد اگوامی قدردانی و نجف زاده به عنوان مدیرکل دولت آذربایجان غربی معرفی شد.

انتهای پیام/



برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید