درخشندگی مرکز کتابخوانی دانشگاه گلستان در جشنواره رویش



ایسنا/ گلستان کانون کتاب و کتابخوانی دانشگاه گلستان به عنوان برترین در زمینه تفکر، کتاب و کتابخوانی در رشد دانشگاه های کشور انتخاب شده است.

با وجود اینکه گلستان در مقایسه با اکثر استان های دیگر استان نسبتاً جدیدی است و محرومیت های انکشافی شدیدی را متحمل شده است، اما جوانان و نخبگان این استان به دلیل توسعه نیافتگی هیچ گاه با محدودیت ها و محرومیت های اعتباری و تجهیزاتی مواجه نشده اند و هیچ بهانه ای برای رکود نبوده است. آنها همواره سرشار از ایده های پویا و نو و مبتکر بوده اند و کوشیده اند آینده روشن خود و منطقه را رقم بزنند.

جنبش دانشجویی استان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان و دانشجویان این استان در مجموعه های خودجوش فرهنگی، هنری پیشرو شناخته شده اند. مراکز و تشکل ها در پی ایفای نقش موثر در برابری و فعالیت های استانی و غیر استانی بوده اند.

کانون کتاب و کتابخوانی دانشگاه گلستان که از دیرباز به فعالیت های نوآورانه در حوزه اندیشه و دانش پرداخته است، در نهمین جشنواره ملی توسعه اتاق فکر، فرهنگ و هنر عنوان کانون «برگزیده» کشور را از آن خود کرد. مراکز

به گزارش ایسنا، جشنواره راش هر ساله به عنوان جلوه‌ای از فرصت‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی کشور است. جشنواره های فرهنگی رشته دانشگاهی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید