داور دو گل سالم تراکتورسازی را نپذیرفت/ مشکلات زیادی داریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، زونمیر سولدو وی در نشست خبری یکشنبه شب بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: می دانستم که امروز بازی سختی داریم. آلومینیوم به خوبی سازماندهی شده است و بازیکنان آن مدت زیادی است که با هم بازی می کنند. برای این بازی برنامه داشتیم و در دقایقی از بازی از حریف جلو افتادیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و متاسفانه در دقایق پایانی به گل رسیدیم. با اینکه نیمه اول گل خوردیم اما داور قبول نکرد.

سولدو وی در تشریح تغییرات تیم در نیمه دوم توضیح داد: در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. اما به دلیل سهل انگاری، حریف برای بار دوم ما را جریمه کرد و با وجود بازی هجومی نتوانستیم گلزنی کنیم. البته در نیمه دوم به گل رسیدیم که داور آن را نپذیرفت و متوجه شدیم که مشکلات زیادی داریم.

وی گفت: معمولاً گل هایی در خط دفاعی به ثمر می رسد که می تواند بزرگ یا کوچک باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه کار سختی در پیش است، خاطرنشان کرد: تراکتور نفرات زیادی را از دست داده و به درستی آماده نشده است. سخت کار می کنم تا تراکتور را به سطح مطلوب برسانم. آلومینیوم به موقع شروع به کار کرد و کادر فنی خود را تغییر نداد.

وی در خصوص تاثیر کم خبری در نتیجه بازی امروز، گفت: به همه مردم امید زیادی دارم. با این حال، اخبار می تواند به ما کمک کند. این دروازه بان یک ماه در جمع ما نخواهد بود و باید جایگزین او را تقویت کنیم.

سولدو محمد عباس زاده در پایان با بیان اینکه بازیکن بسیار خوبی است، گفت: این بازیکن مصدوم بود و هنوز به فرم ایده آل برای یک بازی 90 دقیقه ای نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید