ثمره برنامه های امروز دولت تا چند ماه آینده نمایان می شود


ثمره برنامه های امروز دولت تا چند ماه آینده نمایان می شود

ایسنا/ قم وزیر اقتصاد شن و ماسه گفت: ثمره اقدامات امروز دولت در چند ماه آینده مشخص خواهد شد.

سید احسان خاندوزی ظهر امروز در نشست با اساتید دانشگاه در سالن اضطراب دانشگاه گام با بیان اینکه خود را دانشجوی رشته اقتصاد اسلامی می دانم، گفت: دولت و بسیاری از سیاست ها در صحبت های این تیم مطرح است.
وی با بیان اینکه عملکرد اقتصادی دولت در سه ماهه اول به شرح زیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر اقتصاد ایران در وضعیت انتظاری بوده که در این مدت بیشترین تلاش ما بر این بوده که این انتظار برآورده شود.
ما توانستیم حرکت نقاط قیمت را تثبیت کنیم
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه می‌توانیم حرکت نرخ‌ها را به ثبات نزدیک کنیم، گفت: بودجه 1401 یکی از گام‌های مفید برای رفع کسری بودجه و تبعات آن خواهد بود.
وی گفت: برای مشکلات اقتصاد به جز یارانه نقدی راه حل فوری نداریم، اما نقطه شروعی داریم که می توانیم در چند ماه آینده شاهد نتیجه باشیم.
گلایه مردم از وضعیت فعلی به جاست
دکتر خاندوزی با اشاره به اینکه مردم حق دارند از این وضعیت شکایت کنند، تصریح کرد: ایجاد ساختارهای نامناسب در برخی سازمان ها اقدامی زمان بر است که صبر را در پی خواهد داشت.
امیدواریم مردم تا سال آینده ثمره حرکت امروز را ببینند.
وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه انتظار داریم پیشنهادات مختلفی از سوی کارشناسان ارائه شود، اضافه کرد: عرضه این محصولات می تواند در سطح ملی به دولت کمک کند.
«سیاست پولی در را به روی ما برای تصمیم گیری بسته است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید