برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شن و ماسه



ایسنا/ قم جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری شن و ماسه با اشاره به ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان افزود: به همت استاندار همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان برگزار می شود. پارک علم و فناوری و دانشگاه گوم.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر اخیراً در نشست خبری در تالار مرکزی دانشگاه گوم به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گفت: امید است خداوند متعال توجه ویژه ای به پژوهشگران استان داشته باشد. حل مشکلات جامعه به ویژه کارخانه ها و محصولات.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری شن و ماسه با اشاره به ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان افزود: به همت استاندار همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان برگزار می شود. پارک علم و فناوری و دانشگاه گوم.

وی با اشاره به اینکه پژوهش و فناوری از دیرباز در خدمت تولید بوده است، گفت: اقتصاد به تولید محدود نمی شود، تولید نقش کلیدی دارد، جایگاه نسبی استان صمغ در صنعت گردشگری و زیارتی می تواند باشد. کمک بزرگی در این کار است.” در این رابطه.

بیش از 5000 مقاله توسط محققان گومی در اسکوپوس منتشر شده است
همچنین علی احسانی، مدیر پژوهشی دانشگاه گام گفت: فراخوان انتخاب پژوهشگران و فناوران دانشگاهی و همچنین فناوران مراکز و پارک های علم و فناوری از 22 آبان ماه به تمامی مراکز پژوهشی و دانشگاهی ارسال شده است. .

احسانی با بیان اینکه مقالات منتشر شده توسط محققان ایرانی در مقالات JCR به عنوان معیار ارزیابی برای انتخاب پژوهشگران سطح بالا محسوب می شود، اضافه کرد: ارائه مقاله در کنفرانس های بین المللی، طرح های تحقیقاتی که به مرحله فناورانه رسیده اند، تالیف کتاب توسط انتشارات دانشگاهی، ترجمه، هوش، اختراعات و عضویت در مجلات ارزیابی مقالات، کتاب ها و پروژه های مختلف یکی دیگر از معیارهای ارزیابی انتخاب محققین است.

وی پذیرش 55 رشته هیات علمی، 12 شغل دانشجویی، 20 شغل فناوری، 4 شغل صنعتی، 30 شغل صنعتی، 30 شغل شغلی، 6 شغل فرهنگی، 4 شغل صحرایی، 5 شغل محقق مستقل و 4 شغل نوآورانه را در استان گوم اعلام کرد: 5000 تا 288 شغل در شهرستان گوم. استان تاکنون.مقالاتی منتشر شده است که از این تعداد 2090 مقاله مربوط به دانشگاه گوم، 15 مقاله مربوط به دانشگاه ادیان و 2 مقاله مربوط به حوزه علمیه بوده است.

مدیر تحقیقات دانشگاه گوم گفت: 10 معلم، 5 طلبه برتر، 6 فناور برتر، 4 هنرمند، 11 کارمند نمونه، 3 معلم نمونه، 3 دانشجوی نمونه، 1 محقق آزاد، 4 محقق حوزوی به عنوان پژوهشگران برتر استان انتخاب می شوند. هیئت داوران و در کنفرانسی از بهترین محققان و فناوران در استان گوم ارائه شد.

احسانی با بیان اینکه 5 هزار و 288 مقاله از استان گوم در پایگاه اسکوپوس منتشر شده است، اضافه کرد: در سال 1392 تعداد مقالات استان به 195 مقاله و در سال 2021 به 779 مقاله رسیده است که این تعداد به چهار برابر افزایش یافته است. دوره می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید