افزایش درآمد سرانه سفره مردم را بالا می برد



عابدین خرم پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از بخش های نمونه صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی گفت: این امر موجب رونق دولت در حوزه صنعت و معدن خواهد شد و به زودی شاهد آن خواهیم بود.

همدلی، هم افزایی و سازگاری در توسعه اقتصادی و صنعتی بسیار مهم است، روابط در آذربایجان شرقی باید فراملی باشد، زیرا با سه کشور همسایه هستیم.

وی گفت: حضور فعال و مستمر در بازارهای کشورهای همسایه مهم است و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی می کنیم.

خرم با اشاره به اینکه هنرمندان استان راهکارهای لازم را برای این موضوع می دانند و اراده دارند، گفت: مسئولان نیز باید در خدمت تولید باشند و فضای کار را ایجاد کنند.

وی یادآور شد: 19 نماینده آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی ظرفیت های زیادی برای استان دارند و با وجود اینکه همه مسئولان استانی در تلاش برای رفع موانع تولید هستند اما به مسائل تولیدی و صنعتی می پردازند.

کسانی که مانع تولید می شوند باید اخراج شوند

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رفع موانع تولید در استان گفت: کسانی که مانع تولید می شوند باید اخراج شوند.

حرم گفت در بیش از 30 روزی که مسئولیت داشتم از 36 کارخانه و واحد صنعتی بازدید کردم.

وی با بیان اینکه فاصله کوتاه بین مدیران و کارکنان منجر به ارتباط معنادار، افزایش روحیه و افزایش بهره وری می شود، گفت: بحران محصول پایین بودن بهره وری است.

خرم با بیان اینکه در استان تنظیم قدرت وجود ندارد و احساس بی تفاوتی بین مدیران و کارکنان وجود ندارد، گفت: باید الگوی مدیر موفق را در استان تکرار کنیم.

وی افزود: با کمک صنعتگران استانی چرخه تولید را دو چندان کرده و برای افزایش تولید، اشتغال و ارزش افزوده جهش می کنیم.

گفتار درمانی در اقتصاد و صنعت به پایان رسیده است

استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه زمان گفتار درمانی در اقتصاد و صنعت منطقه فرا رسیده است، گفت: پس از شناسایی عوارض باید فعالانه برای رفع موانع تولید تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاد در زمینه رفع موانع باید انجام شود زیرا شعار سال شعار مسئولان نیست بلکه دستور است و بر این اساس باید برای ورود به گود تلاش کنیم.

وی افزود: صنعت آذربایجان شرقی در کشور پیشرو است اما به مرز فرسودگی ماشین آلات رسیده است که البته با کمک شرکت های دانش بنیان می توان آنها را نوسازی و فناوری واحدهای صنعتی را به روز کرد. “

خرم خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان می توانند رابط صنعت و دانشگاه باشند و می توانند نوسازی شوند.

وی با تاکید بر اینکه نخبه گرایی می تواند کشور را از تنگناهای بسیاری عبور دهد، گفت: مهندسی معکوس در کشور ما به یک مدرسه تبدیل شده است اما بهره وری ما همچنان پایین است، ماشین آلات مدرن و نیروی کار ماهر می تواند بهره وری را افزایش دهد. افزایش دادن.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: جوانان تحصیلکرده و تحصیلکرده می توانند مزیت و محرک اصلی صنعت باشند، بنابراین صنعت باید مأمنی برای افراد متخصص و نیروی کار ماهر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید