ورود مدارس به تهران تا 3 روز آینده ممنوع – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، عابد ملکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه تا سه شنبه و چهارشنبه وضعیت جوی پایدار پیش بینی می شود و آلودگی هوا و شاخص هایی خواهیم داشت. بالاتر از 150 بروید.«بنابراین دستورالعمل این موارد ابلاغ شده است و امروز جلسه ای برای بررسی جلسه تشکیل شد و تاییدیه دریافت شد.

ملکی با اشاره به مصوبات، گفت: این تصمیمات شامل کنترل دقیق تر خودروهای فاقد معاینه فنی و جلوگیری از تردد خودروهای دارای آلایندگی مشهود، ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و کمباین، جرثقیل و سایر خودروهای سنگین سنگین در شب است. زباله “ساخت و ساز، جلوگیری از تمام ساختمان هایی که آلودگی هوا را افزایش می دهند، جلوگیری از روشنایی مینی اتوبوس ها و اتوبوس ها در پایانه ها به طور ویژه نظارت می شوند تا از سوختن شاخه ها و برگ ها، آوارها و ایجاد پایگاه های سیار آمبولانس مانند هلال احمر و آمبولانس جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه مدارس استان تهران در سه روز آینده از تحصیل باز می مانند، تعطیلی پیش دبستانی ها و برگزاری تمام مقاطع تحصیلی به صورت مکاتبه ای و تعطیلی مهدکودک ها با موافقت بهزیستی و مرخصی والدین است. این یک تایید دیگر بود.

وی گفت: تعطیلی موقت صنایع، کارخانجات و مراکز آلاینده هوا، ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع مجاور مترو و فعالیت های ورزشی از طریق صدا و سیما از جمله ورزش های باشگاهی خصوصی، عمومی و فضای باز. و همچنین دانشگاه، سازمان غیرحضوری و پاره وقت از دیگر موارد تاکیدی است.

ملکی گفت: اگر آلودگی را ادامه دهیم، جلسه دوباره برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید